تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4
پس از سالها انتظار؛

عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بندرلنگه و بندرکنگ با سرعت قابل قبولی در حال اجراست

  • کد خبر : 13201
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بندرلنگه و بندرکنگ با سرعت قابل قبولی در حال اجراست
در روزهای گذشته با اجرای عملیات اجرایی لوله گذاری گاز در محلات بندرلنگه و بندرکنگ پس از سالها انتظار و مطالبات طیف عظیمی از مردم و مطالبه گران بلاخره مردم بندرلنگه و بندرکنگ در ماههای آینده طعم استفاده از گاز شهری را خواهند چشید.

به گزارش لنگه نیوز، در همین رابطه احمد جباری نماینده غرب هرمزگان ابرپروژه اجرای خطوط انتقال گاز به منازل مردم در روستاها و شهر بندرلنگه و بندرکنگ را حاصل پیگیریها، فشارها استفاده مداوم از ابزار نظارتی خود در مجلس به وزارت نفت دانست و افزود: امروز با افتخار اعلام می کنم پروژه بزرگ گازرسانی به منازل در شهر بندرکنگ و بندرلنگه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست که این امر حاصل مطالبه گری های مردم و پیگیری های مداوم خادم مردم بندرلنگه در مجلس است.

وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه مهم و اثرگذار شاهد تحولاتی در حوزه صنایع و صرفه جویی در سوخت های فسیلی نظیر گازوئیل خواهیم بود.

وی افزود: علاوه بر منازل شخصی ، احداث جایگاه CNG ، نانوایی ها و همه صنایع و کارخانه جات کوچک و بزرگ می توانند از نعمت گاز طبیعی برای واحدهای تولیدی خود استفاده کنند که علاوه بر دسترسی آسان تر باعث صرفه جویی در مصرف سوخت خواهد شد.

جباری در پایان گفت: بنده به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی با عهدی که بامردم در روزهای اول بسته ام مانده ام و تا آخرین روزی که مسئولیت پیگیری امور مردم را بعهده دارم از هیچ کاری برای مردم غرب هرمزگان فروگذاری نخواهم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.