تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
36

بندر لنگه میزبان هیأت سرمایه گذاری اتریشی/ ترانزیت خودرو؛ فرصت طلایی تجارت در غرب هرمزگان

  • کد خبر : 323
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
بندر لنگه میزبان هیأت سرمایه گذاری اتریشی/ ترانزیت خودرو؛ فرصت طلایی تجارت در غرب هرمزگان
یک هیأت سرمایه گذاری از کشور اتریش در جریان سفر خود به بندرلنگه، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بندر با فعالیت های جاری، توانمندی ها و ظرفیت های عملیاتی و سرمایه گذاری آن آشنا شدند.

به گزارش لنگه نیوز، در متن پیام “قاسم عسکری نسب” آمده است:

هفتم مهرماه که مصادف است با روز “ملی آتش نشانی و ایمنی” یادآور شجاعت ها و از جان گذشتگی های بزرگ مردانی است که در هر جایی که جان انسانی در خطر باشد در جستجوی آنچه که نوید بخش حیات است تلاش خالصانه دارند و مشاهده نجات انسان ها و حفاظت از اموال آنها، لبخند شادی را بر لبانشان می نشاند.

حرکت در مسیر خدا و یاری رساندن به انسان‌ها به حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص مشاغل مهم و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است .

آتش نشانان، سربازان بی ادعایی هستند که جان در طبق اخلاص نهاده و در سخت ترین شرایط برای نجات هم نوع تلاش می کنند، تلاشی مقدس که زبان از وصف آن قاصر است.

آتش نشان فرشته ی نجاتی است که آتش عشق خدمت و ایثار در وجودش زبانه می کشد و زمانی به یادها می آید که حادثه ای لرزه بر اندام خلق انداخته و یاری گری جز آتش نشان نمی یابند، درست زمانی که همه از حادثه گریزانند آتش نشان است که آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آتش نشان و همچنین تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم کشور بویژه آتش نشانان بنادر، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور و خانواده محترم شان از خداوند متعال خواستارم

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.