تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
40

حکام عربستان امروزه محور شرارت در دنیای اسلام هستند/ غرب زده های داخلی، ایران را دچار خود تحریمی کرده اند

  • کد خبر : 349
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
حکام عربستان امروزه محور شرارت در دنیای اسلام هستند/ غرب زده های داخلی، ایران را دچار خود تحریمی کرده اند
حضرت آیت الله رکنی دام عزه فرمودند: تنها راه غلبه بر تحریم ها توکل بر خدا وبعدازآن اقتصاد مقاومتی است،نه به چین نه به اروپا میتوان دل بست،چرا که آنها به دنبال منافع خود هستند و رابطه اقتصادی خود را با آمریکا که میلیارد ها دلار است بخاط ایران به خطر نمی اندازند.

به گزارش پایگاه خبری لنگه نیوز، حضرت آیت الله رکنی در خطبه اول نماز جمعه این هفته فرمودند:اگر علت محدثه قیام عاشورا رااباعبدالله (ع) بدانیم بی شک علت مبقیه قیام حسینی حضرت زینب س میباشد وبا بیان شرح وتفسیر فرازهای ازخطبه حضرت زینب (س) دردروازه کوفه درپایان خطبه اول به ذکرمصیبت مصائب حضرت زینب س پرداختند

حضرت آیت الله رکنی درخطبه دوم نمازجمعه این هفته فرمودند : آمریکا جنایتکار همچنان شیطان بزرگ ، ام الفساد و ام الفتنه است،و بیشتر شرارت ها و جنایت ها با محوریت این کشور بوجود می آید، اما ایران اسلامی با خواست خدا در مقابل زیاد خواهی های آنها محکم و پا بر جا ایستاده اند.

ایشان افزودند:آمریکا رژیمی عهد شکن و بزرگ ترین ناقص حقوق بشر است،که به دنبال ترویج اسلام هراسی و ایران هراسی است.

معظم له درادامه فرمودند: جنایات آل سعود علیه مردم یمن و جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین با حمایت های آمریکا است، و تنها راه مقابله با آنها وحدت کلمه است که میتوان در سایه ان نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

حضرت آیت الله رکنی دام عزه فرمودند: تنها راه غلبه بر تحریم ها توکل بر خدا وبعدازآن اقتصاد مقاومتی است،نه به چین نه به اروپا میتوان دل بست،چرا که آنها به دنبال منافع خود هستند و رابطه اقتصادی خود را با آمریکا که میلیارد ها دلار است بخاط ایران به خطر نمی اندازند.
معظم له فرمودند : تحریم ها بدتر از سالها گذشته نیست و تنها راه ایستادگی است،امروزه سه کشور با هم جمع شده اند کی یکی از آنها عددی نیست،امریکا عربستان و اسرائیل که در همه جا پشتیبان هم هستند و تنها راه، ایستادگی در مقابل آنهاست.

ریاست محترم مدرسه علمیه آل البیت علیهم السلام فرمودند: ما نبایدبترسم،اما متاسفانه گاهی از غرب زده ها داخلی که عده ای در دولت و عده ای در خارج از دولت هستند، ایران را دچار خود تحریمی می کنند و قبل از آن که خبری شود آیه یأس می خوانند، مگر چند درصد از خرید ایران با دلار آزاد است.

حضرت آیت الله رکنی دام عزه فرمودند: حکام عربستان امروزه محور شرارت در دنیای اسلام هستند و قتل عام های مردم بی گناه سوریه، عراق، یمن و…. با فتوای مفتی های مزدور و تأمین مالی این کشور صورت میگیرد.

ایشان به ۳۱شهریور سالروز آغاز حمله صدام به ایران اشاره کردند وفرمودند: علت طمع و حمله صدام به ایران به این خیال بود که ایران به تازه انقلاب کرده و بنیه های دفاعی ان ضعیف است و بهترین زمان برای حمله است،اما امام و شهدا هشت سال جانانه در مقابل آنها با وحدت و یگانگی ایستادند و این اولین جنگی بود در طول تاریخ که حتی یک وجب از مرز های زمینی و آبی ایران کاسته نشد.

ایشان نیز به شهادت طلبه جوان مشهدی در هفته گذشته اشاره کردند وفرمودند: تنها جرم این شخص طلبگی بوده که متاسفانه برای کشته شدن این طلبه نه بیانیه ای صادر و نه عزا اعلام شدو نه روشنفکران ما در پارک ها شمع روشن کردند در صورتی که اگر قرار بود جنایتکاری و یا تروریستی اعدام و یا محاکمه شود اینها کمپین راه می انداختند و می گفتند خشونت است.

معظم له فرمودند:مراسم عزاداری سید الشهدا علیه السلام امسال در شهرستان بندرلنگه با شکوه وبی نظیرومتفاوت باسالهای گذشته برگزار شد و دشمنانی که خیال میکردند می توانند با اشفتگی اوضاع اقتصادی این مراسمات را برهم بزدند و مردم را از این مراسمات باز دارند نقشه هایشان بر عکس شد.

ایشان در پایان از تمامی روحانیون ،مردم، نیروهای نظامی و انتظامی که در برگزار کردن مراسمات تلاش کردند تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.