تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0
شورای دانش‌آموزی مدرسه روستایی از وعده تا عمل؛

تأمین تجهیزات آموزشگاه توسط دانش‌آموزان دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ

  • کد خبر : 13827
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
تأمین تجهیزات آموزشگاه توسط دانش‌آموزان دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ
شورای دانش‌آموزی دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه با تشکیل جلسه در خصوص برنامه‌های خود تصمیم به تأمین تجهیزات موردنیاز دانش‌آموزان گرفتند.

به گزارش لنگه نیوز، شورای دانش‌آموزی دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه با تشکیل جلسه در خصوص برنامه‌های خود تصمیم به تأمین تجهیزات موردنیاز دانش‌آموزان گرفتند و در اقدامی خودجوش با همکاری دانش‌آموزان به وعده‌ی خود جامه‌ی عمل پوشاندند.

اعضای شورای دانش‌آموزی ضمن تشکیل جلسه با دانش‌آموزان این آموزشگاه تصمیم بر تأسیس صندوق کمک‌های دانش‌آموزی برای تحقق برنامه‌های خود گرفتند.

پس از این اقدام، دانش‌آموزان با ریختن بخشی از مبلغ هزینه خرج کرد روزانه خود به این صندوق، پس از مدت یک ماه هزینه موردنیاز برای خرید یک عدد میز تنیس تأمین شد که با همکاری مدیر آموزشگاه اقدام به خرید نموده و در محل آموزشگاه برای استفاده دانش‌آموزان نصب گردید.

اعضای شورای دانش‌آموزی در مورد فعالیت خود این‌چنین گفتند: خدا را شکر در مدت یک ماه هشت میلیون و پانصد هزار تومان جمع آوری شد و با کمک مدیر مدرسه اقدام به خرید میز تنیس کردیم، دوست داریم این کار و ادامه بدهیم و اگر بتوانیم فوتبال دستی هم بخریم.

الان که میز تنیس نو داریم و توانستیم به وعده خودمان عمل کنیم خیلی خوشحالیم.

روستای کنخ در فاصله ۶۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع است و در دبیرستان دوره‌ی اول سلمان فارسی این روستا ۶۲ دانش آموز در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.