تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4
جباری در نطق میان دستور:

طرح منطقه بزرگ ویژه اقتصادی – بازرگانی بندر لنگه در سفر رئیس جمهور به هرمزگان تصویب شود

  • کد خبر : 12977
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
طرح منطقه بزرگ ویژه اقتصادی – بازرگانی بندر لنگه در سفر رئیس جمهور به هرمزگان تصویب شود
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا در سفر خود به این استان طرح منطقه بزرگ ویژه اقتصادی -بازرگانی «بندر لنگه و کنگ» را مصوب کند.

به گزارش لنگه نیوز، احمد جباری امروز در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای رئیس جمهور محترم تذکرات ما نمایندگان مجلس به وزیر جهاد کشاورزی کارساز نشده است از حضرت عالی استدعا داریم از وزیر محترم بخواهید به مشکلات و دغدغه صیادان ما رسیدگی کند تا یک بار برای همیشه دغدغه صیادان ما مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه صیادان عزیز ما خود را با صیادان کشورهای همسایه مقایسه می‌کنند، بیان کرد: خدمات به این صیادان داده نمی‌شوند و با دلهره به دریا می‌روند و قدرت موتور آن‌ها بسیار ضعیف می‌باشد. عدم صدور مجوز به صیادان و برخوردهای سلیقه‌ای با صیادان ما را نگران کرده است. آقای رئیس جمهور بندر لنگه و بندرکنگ به عنوان مروارید خلیج فارس روزگاری دروازه ورود تجار و بازرگان اقصی نقاط دنیا بوده‌اند اما امروز بی‌رونق شده‌اند، پیشنهاد مشخص بنده این است که در این سفر طرح تصویب منطقه بزرگ ویژه اقتصادی تجاری بازرگانی را برای بندر لنگه و کنگ مصوب کنید.

وی تاکید کرد: بزرگراه و شاهرگ اقتصادی کشور، بزرگراه غرب به شرق استان‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان و سیستان و بلوچستان از بندر لنگه و پارسیان ما عبور می‌کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادفات مرگبار در مسیر فوق بیان کرد: به وزیر محترم وزیر راه و شهرسازی در این زمینه تذکر می‌دهم که هرچه سریع‌تر منابعی را در این بخش در نظر بگیرند و در سفر دولت وزارت نفت را مکلف کنند تا به به پای کار بیایند و منابع لازم را در نظر بگیرند.

جباری بیان کرد: سهم جوانان بیکار و جویای کار ما در استان هرمزگان از ده‌ها صنایع دیگر بزرگ نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، فولادها، سیمان‌ها و بنادر و گمرکات در ایجاد اشتغال پایدار و آبرومند کجاست؟ آقای رئیس جمهور ما شرمنده جوانانمان هستیم، خواهش می‌کنم در سفر خود به استان هرمزگان جداً موضوع اشتغال جوانان را حل نمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.