تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

برگزاری همایش بانوان فاطمی در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 12840
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
برگزاری همایش بانوان فاطمی در شهرستان بندرلنگه
به مناسبت هفته زن همایش بانوان فاطمی در شهرستان بندرلنگه برگزار گردید.

به گزارش لنگه نیوز، به مناسبت میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا (سلام الله علیها) مراسم همایش بانوان فاطمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شریفی، امام جمعه شهرستان بندرلنگه، حجت الاسلام و المسلمین چاووشی مسئول ستاد عتبات شهرستان، آسودی و خاوند مسئول و جانشین ستاد اربعین شهرستان و طاهره ساهور مدیر اجرایی موکب رهروان امام حسین (ع) و واحد خواهران ستاد عتبات و همچنین با حضور خادمین خواهر مواکب شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

طی این مراسم که به همت ستاد عتبات و ستاد اربعین شهرستان و همچنین حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا سلام الله علی‌ها برگزار گردید، امام جمعه شهرستان با اشاره به ایستادگی و اقتدار بانوان غزه و اینکه چطور با توانستند این اقتدار و ایمان خالص خود را به جهانیان نشان دهند اظهار کرد:  زنان غزه با وجود مصیبت‌های بی‌شماری که متحمل شدند اما هرگز دست از حجاب و اعتقادات خود نکشیدند و همچنان مانند درختی با صلابت، محکم ایستاده اند.

شریفی تصریح کرد: اربعین یک کنگره بین المللی و بزرگترین اجتماع در دنیاست که قدرت مسلمانان را به همگان نشان داد. رزمایش بزرگ اربعین با حضور اقشار مختلف از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان فرصتی برای پاکسازی روح و خدمت ایجاد کرده است.

در پایان این مراسم؛ به خادمینی که در ایام اربعین  حسینی در ستاد اربعین شهرستان و  موکب رهروان امام حسین (ع) در کربلای معلی به خدمات‌رسانی به زائران امام حسین (ع) مشغول بودند  با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و همچنین از تلاش‌های شبانه روزی  سرگروه‌های طرح بنای نور، که کار جمع آوری نذورات مردمی در راستای بازسازی صحن‌های حضرت زهرا در نجف اشرف و صحن حضرت زینب سلام علی‌ها در کربلا معلی را انجام دادند نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.