تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024
27

تا پایان امسال استادیوم دوم شهر بندرلنگه کلنگ زنی خواهد شد/قرار داد نصب چمن زمینهای فوتبال گزیر و بندرچارک بسته شده است

  • کد خبر : 5247
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تا پایان امسال استادیوم دوم شهر بندرلنگه کلنگ زنی خواهد شد/قرار داد نصب چمن زمینهای فوتبال گزیر و بندرچارک بسته شده است

به گزارش لنگه نیوز ، روز گذشته با حضور جعفر متقی رئیس اداره ورزش شهرستان بندرلنگه و محمد چرخی رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز ، روز گذشته با حضور جعفر متقی رئیس اداره ورزش شهرستان بندرلنگه و محمد چرخی رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل این اداره برگزار شد.

جعفر متقی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : توجه خبرنگاران به ورزش بندرلنگه موجب اصلاح امور و توسعه ورزش در سطح شهرستان شده است از نقد منصفانه و بدور از غرض هیچ واهمه ای نداریم و آن را می پذیریم ، انتقاد منصفانه باعث می شود نقاط ضعف را بدانیم و در جهت اصلاح آن تلاش کنیم و پیشرفت حاصل شود.

وی افزود : استادیوم دوم شهر بندرلنگه تا پایان امسال با پیگیری مدیر کل محترم ، فرماندار و نماینده غرب هرمزگان کلنگ زنی خواهد شد .

متقی ادامه داد : قرار داد نصب چمن مصنوعی گزیر با پیمانکار بسته شده و با تحویل آن از سوی دهیاری مرحله نصب چمن انجام خواهد شد ، همچنین قرار داد نصب چمن بندرچارک نیز بسته شده که امیدواریم بزودی این کار نیز انجام شود تا پایان امسال ۱۴ زمین چمن فوتسال در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۸ زمین در هفته دولت و مابقی در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان اضافه کرد : استخر شنای بندرلنگه که متولی آن راه و شهرسازی است از حدود دو ماه پیش آماده بهره برداری است و به امید خدا در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود : برای شهرهای بندرلنگه و کنگ نیز به فضای بیشتری نیاز داریم و امیدواریم تلاش پیگیری به سرانه ورزشی مدنظر برسیم.در سال گذشته جشنواره های ورزشی و بازیهای بومی محلی در سطح شهرستان برگزار کردیم که امسال بخاطر بیماری کرونا تحت الشعاع قرار گرفته و امیدواریم در آینده قابلیت اجرایی پیدا کند.

متقی افزود : بدنبال واگذاری پارک بانوان شهر بندرلنگه به اداره ورزش هستیم تا از آن به جهت ورزش بانوان شهر استفاده کنیم که در این رابطه مکاتباتی با شهرداری صورت گرفته است .

وی اضافه کرد: با فراگیر شدن بیماری کرونا حدود ۹۰ درصد ورزش بندرلنگه تحت الشعاع قرار گرفته است اما خوشبختانه از هفته پیش در رشته های انفرادی تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است .

وی افزود : سال گذشته ۱۳ خانه ورزش را در سطح شهرستان تجهیز کردیم و بدنبال آنیم که امسال بتوانیم به ۱۵ خانه برسانیم

رییس اداره ورزش و جوانان بندرلنگه ادامه داد : پایگاه قهرمانی قایقرانی در بندرلنگه یک فرصت هست که امیدواریم از آن بهره برداری خوبی داشتیم باشیم ، در کل کشور دو پایگاه قهرمانی قایقرانی وجود دارد که یکی در بندرلنگه قرار گرفته و دیگری در انزلی است.

متقی گفت : ورزشکاران بندرلنگه در سالهای قبل در رشته های کاراته ، کیک بوکسینگ ، تکواندو ، قایقرانی ، ووشو ، ژیمناستیک ، بسکتبال ، کوهنوردی و بدنسازی در مسابقات ملی و بین المللی افتخار آفرینی کردند و ۸ نفر از ورزشکاران با دعوت به تیم ملی خوش درخشیدند.

وی در پایان افزود : در سال گذاشته ۳۸۹۰ نفر ورزشکار سازمان یافته داشته ایم که امسال با توجه به فراگیری ویروس کرونا به آن حد نرسیده ایم

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.