تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3

نارضایتی مردم از خدمات شرکت مسافربری والفجر در مسیر بندرلنگه-دبی / چرا در مسیر پرمسافر دبی از ظرفیت بخش خصوصی و شناورهای به روز استفاده نمی شود؟

  • کد خبر : 13645
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
نارضایتی مردم از خدمات شرکت مسافربری والفجر در مسیر بندرلنگه-دبی / چرا در مسیر پرمسافر دبی از ظرفیت بخش خصوصی و شناورهای به روز استفاده نمی شود؟
ظهر روز گذشته شناور دریایی نگین با ۲۲۵ مسافر که دبی را به مقصد بندرلنگه ترک‌کرده بود به دلیل آنچه خرابی در موتور شناور عنوان شده است پس از شش ساعت و نیم در آب و هوای نامساعد به مقصد رسید.

به گزارش لنگه نیوز، بارها است مستهلک بودن شناورهای مسیر دبی مورد مناقشه مردم بوده است و مسافران طی پیام های متعدد به لنگه نیوز از خدمات شرکت مسافربری والفجر در یک مسیر پرتردد و بین المللی گله داشته اند.

این درحالی است که قیمت این سفر دریایی در ایام نوروز بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است و به به حدود ۹ میلیون تومان رسیده است که به گفته اکثر مسافران خدمات ارائه شده به مسافران در این مسیر در حد این قیمت نیست ! قیمتی که با یک گشت و گذار در سایت های خرید بلیط می شود با آن بلیط پرواز و مسافرت هوایی باکیفیت تهیه کرد!

همچنین به گفته یکی از مسافرین افرادی که بلیط کشتی در ایران تهیه می کنند باید در اسکله مینا راشد دبی مابین ۱۰۰ الی ۱۵۰ درهم مازاد بر قیمت بلیط پول پرداخت نمایند.

وجود خط مسافری دریایی بندرلنگه – دبی بعنوان یک عامل منحصر به فرد برای بندرلنگه می تواند عاملی به جهت جذب توریسم و مسافر برای شهرستان باشد اما مشخص نیست سیاست های شرکت مسافربری والفجر چرا در مسیر رضایت مسافران نیست!؟موضوعی که می شود توسط مدیریت شهرستان و استان به صورت ریزتر به آن بپردازند!

سوالی که در ذهن افکار عمومی وجود دارد این است که چرا در بندرلنگه این مسیر دریایی پرترافیک باید به صورت انحصاری فقط در انحصار یک شرکت باشد و از ظرفیت بخش خصوصی و شناورهای به روز و زیباتر برای این خط پرمسافر و بین المللی استفاده نمی شود ، موضوعی که قطعا با فراخوان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می شود مانند مسیرهای هوایی بسیار با کیفیت تر و رضایت بخش تر عمل شود!

آن چیز که پرواضح است این است که ورود بخش خصوصی و شناورهای به روز می تواند علاوه بر ایجاد رقابت ، راحتی مسافران ، خدمات متنوع و تعداد بیشتر سفرهای دریایی ، تصویر مناسبتری از چهره کشور ما در بنادر بین المللی داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.