تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
4

دستگیری سارق خودرو و کشف دناپلاس سرقتی در بندرلنگه

  • کد خبر : 13098
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
دستگیری سارق خودرو و کشف دناپلاس سرقتی در بندرلنگه
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از شناسايي و دستگيري يک سارق خودرو و کشف يک دستگاه خودرو دنا سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ “محمدامین نوروزی ” در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو دنا پلاس از یک کارواش در بندرعباس و متواری شدن سارق خودرو به سمت شهرستان بندرلنگه، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده و استعلامات صورت گرفته مشخص شد مالباخته خودروی خود را جهت شست و شو به کارواش برده که کارگر کارواش که سوییچ خودرو در اختیار داشته اقدام به سرقت خودرو کرده و تلفن خود را از دسترس خارج کرده است.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل چند تیم عملیاتی ضمن اجرای طرح مهار پس از چند ساعت گشت زنی و تعقیب و مراقبت غیر محسوس نهایتا خودرو مورد نظر را در محور بندرلنگه به روستای برکه سفلین شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف و سارق آن دستگیر و به همراه خودرو مسروقه کشف شده به یگان انتقال دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی مالک خودرو جهت تحویل خودرو کشف شده ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.