تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024
2

کشف ۷۰۰ کیلو تریاک در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 13074
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کشف ۷۰۰ کیلو تریاک در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه
فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف قريب به 700 کيلو مواد مخدرترياک و دستگيري دو قاچاقچي در يک عمليات پليسي در استان خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح مبارزه باموادمخدر از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان لامرد توسط یک باند قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران روز گذشته پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی منسجم و با همکاری پاسگاه های همجوار و هدایت فرمانده انتظامی شهرستان به محل اعزام و ضمن مسدود کردن محورهای مواصلاتی در حوالی روستای رستمی به سه دستگاه خودرو با پلاک های مخدوش مشکوک شده و دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهمان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده ضمن تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که در همین حین دو دستگاه خودرو پژو پارس که اسکورت محموله بودند نیز با بستن جاده قصد منحرف کردن خودروهای انتظامی و اخلال در ایجاد ماموریت داشتند که پس از تیر اندازی به سمت لاستیک های عقب خودرو حامل موادمخدر نهایتا، راننده عرصه را برخود تنگ دید و با رها کردن خودرو و مواد از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات دو دستگاه خودرو پژو پارس دیگر متعلق به سوداگران متوقف و دو قاچاقچی که با قمه به ماموران حمله ور شده بودند دستگیر و در بازرسی از خودرو حامل مواد مقدار ۶۹۰ کیلو تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.