تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
5

۴ گردشگر اهل شیراز در سواحل بندرنخیلو غرق شدند/دو نفر فوت یک مفقود و یک نفر مصدوم شد

  • کد خبر : 12704
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
۴ گردشگر اهل شیراز در سواحل بندرنخیلو  غرق شدند/دو نفر فوت یک مفقود و یک نفر مصدوم شد
دقایقی قبل چهار مرد جوان اهل شیراز که برای گردشگری به سواحل بندرنخیلو از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه رفته بودند و در حال شنا بودند به علت‌عدم آشنایی با اصول شنا در دریا متاسفانه غرق شدند.

به گزارش لنگه نیوز، دقایقی قبل چهار مرد جوان اهل شیراز که برای گردشگری به سواحل بندرنخیلو از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه رفته بودند و در حال شنا بودند به علت‌عدم آشنایی با اصول شنا در دریا متاسفانه غرق شدند که در این حادثه غمبار دو نفر فوت، یک نفر مفقود و یک نفر مصدوم شده است.

طی سالیان اخیر که سواحل غرب هرمزگان مورد توجه سیل عظیمی از گردشگران قرار گرفته است متاسفانه در هیچ جای این سواحل، هیچگونه تابلو خطر و یا مشخص نمودن مناطق شنا ممنوع دیده نمی‌شود! اکثر گردشگرانی که از استان‌های غیرساحلی کشور به این مناطق سفر میکنند از اصول شنا کردن در ساحل بی‌خبر‌اند که همین بی‌اطلاعی آبستن حوادث این چنینی می‌شود.

شایسته است باتوجه به مسائل گفته شده مسئولان امر، دهیاران، شوراهای روستاها و مسئولین گردشگری شهرستان و استان به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در مناطقی که شنا کردن ممکن است برای جان مردم خطر آفرین باشد از تابلوهای هشدار دهنده استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.