تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
8

کلنگ مسجد قبا در بندرکنگ به زمین زده شد

  • کد خبر : 12292
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کلنگ مسجد قبا در بندرکنگ به زمین زده شد
در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان بندرلنگه، دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس، دکتر ناصر شریفی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه، روحانیون و جمعی از مسولین و آحاد مختلف مردم کلنگ مسجد قبا در بندرکنگ به زمین زده شد.

به گزارش لنگه نیوز، شیخ منصور حسونی در آئین کلنگ زنی مسجد قبا در شهر تاریخی بندرکنگ گفت: هر دین و آیینی نمادها و نشانه‌هایی دارد؛ اسلام که آخرین دین آسمانی‌ست، از میان نمادها و شعایر ظاهری و مکانی، به جایگاه مسجد و احکام آن بسیار اهمیت داده است وی افزود: با کمک همه مردم از زن و مرد، بزرگ و کوچک این مسجد ساخته خواهد شد. چون مردمان بندرکنگ فرزند بزرگانی چون کاکاها، خلفان‌ها کویتی‌ها و کرچی‌ها هستند.

حسونی ادامه داد: از نگاه مثبت مسئولین به خصوص دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان و سایر اعضای کمیسیون در اعطای مجوز ساخت مسجد در این نقطه صمیمانه سپاسگزارم.

وی در پایان از ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و همه‌ی افرادی که از شهرها و شهرستان‌های همجوار مانند بستک و بندرعباس در آئین کلنگ زنی این مسجد حضور داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.