تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
8

برگزاری کلاس‌های آموزشی همیاران طبیعت در مدارس شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 12031
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
برگزاری کلاس‌های آموزشی همیاران طبیعت در مدارس شهرستان بندرلنگه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه همیاران طبیعت دانش آموزان در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، حمید حسین‌پور گفت: فرزندان ما آنطور که باید و شاید با طبیعت آشنا نیستند، بنابراین می‌بایست موضوع آموزش و مشارکت را به خصوص در سنین پایین با محوریت منابع طبیعی در دستور کار قرار داد، اگر سعی کنیم این مقوله را به عنوان یک ماموریت ببینیم دیگر اتفاقاتی از نظیر تخریب و تعرض به طبیعت که اکنون عرصه‌های ملی ومنابع طبیعی رخ می‌دهد را شاهد نخواهیم بود.

حمید حسین‌پور با بیان این که اگر شاهد تخریب منابع طبیعی و محیط زیست هستیم، قطعا این افراد آموزش‌های کافی را در سنین پایین در باب اهمیت حفظ و پاسداری از طبیعت را دریافت نکرده اند، وی تاکید کرد:اتفاقی که با همکاری آموزش و پرورش در حال جریان است نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی در کودکان است تا دانش آموزان علاوه بر دریافت کارت همیاران طبیعت، آموزش‌های موثر و مفید را در این خصوص دریافت نمایند.

حمید حسین‌پور افزود: اجرای این طرح در قالب همیاران طبیعت می‌تواند دانش آموزان را با اهمیت وجود منابع طبیعی آشنا سازد و آن‌ها را به افرادی دوستدار به حفاظت و نگهداری از طبیعت تبدیل کند.

در پایان حمید حسین‌پور تصریح کرد: اتفاقی که با همکاری اداره اموزش و پرورش بندرلنگه در حال جریان است نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی در کودکان است تا دانش آموزان علاوه بر دریافت کارت همیاران طبیعت، آموزش‌های موثر و مفید را در این خصوص دریافت نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.