تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
8

نجات جان ۳ دریانورد یک قایق صیادی در منطقه دریایی جزیره فارور

  • کد خبر : 12027
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
نجات جان ۳ دریانورد یک قایق صیادی در منطقه دریایی جزیره فارور
جان ۳ دریانورد یک قایق صیادی در منطقه دریایی جزیره فارور توسط همیار ناجی مستقر در بنادر غرب استان‌هرمزگان نجات پیدا کرد.

به گزارش لنگه نیوز، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: یک فروند قایق صیادی حامل ۳ سرنشین بدلیل نقص فنی وعدم توجه به شرایط و نامساعد بودن هوا و از کار افتادن موتور قایق در منطقه دریایی جزیره فارور سرگردان بودند که بلافاصله پس از اعلام پیام اضطرار به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بنادر غرب استان هرمزگان، شناور همیار ناجی که به منظور حفظ ایمنی در بنادر غرب استان هرمزگان مستقر شده است به محل اعزام شده و تمامی سرنشینان قایق را از خطر غرق شدگی و مرگ نجات دادند.

سالاری با اشاره به اینکه نجات یافتگان در حال حاضر در صحت کامل به سر می‌برند و وضعیت سلامتی آن‌ها رضایت بخش گزارش شده است افزود: مدیریت بنادر و دریانودری بندرلنگه و غرب استان هرمزگان در تمامی ساعات شبانه روز به منظور ارتقاء ایمنی دریانوردی و نجات جان افراد آماده ارائه خدمات می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: از کلیه شناورهای تجاری، صیادی، مسافری و تفریحی خواهشمند است علاوه بر داشتن تمامی تجهیزات ایمنی و دستگاه‌های الکتریکی در صورت بروز هر گونه سانحه با سامانه ۲۴ساعته ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی و یا کانال اضطرار بین المللی ۱۶ vhf با نزدیکترین ایستگاه ساحلی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.