تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
9

کار زیبا و جهادی،جهادگران بندرکنگ در مدارس

  • کد خبر : 11948
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
کار زیبا و جهادی،جهادگران بندرکنگ در مدارس
گروه جهادی شهید بحرپیما در اقدامی جهادی، به زیبا سازی و رنگ آمیزی مدارس کم برخوردار پرداخت.

به گزارش لنگه نیوز، مقداد صفری پور مسئول گروه جهادی شهید بحرپیما بندرکنگ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: گروه جهادی شهید بحرپیما بندرکنگ هر سال  باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت کیفیت مدارس در راستای یاد گیری هر چه بهتر دانش آموزان اقدام به زیبا سازی و رنگ آمیزی مدارس ویژه دانش آموزان کم برخوردار نمود.

مسئول گروه جهادی شهید بحرپیما بندرکنگ افزود: کار زیبا سازی و رنگ آمیزی مدارس در متراژ، نهصد متر زیر سازی و بیش از پنج نقاشی روی دیوار، با توجه به درخواست مدارس و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، توسط ۱۵ نفر از جهادگران فعال این گروه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت ۷ روز به طول انجامید.

وی تصریح کرد: از مهمترین اهداف اردوهای جهادی، کسب تجربه و اجرای هنرمندان ، تمرین کار گروهی، ایثار و گذشت، اخلاص و به کارگیری نیروهای جوان می‌باشد.

صفری پور در پایان با اشاره به بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از فعالیت این گروه جهادی تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: امید است کارها و فعالیت های جهادی که در حال حاضر در سطح شهرستان توسط گروه های جهادی مختلف در حال انجام است مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد تا بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را برای افراد نیازمند و کم برخوردار انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=11948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.