تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
14

هشدار رئیس دادگستری بندرلنگه به اداره راهداری/ راهداری بعلت‌عدم ایمن‌سازی جاده‌ها مقصر است

  • کد خبر : 9998
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
هشدار رئیس دادگستری بندرلنگه به اداره راهداری/ راهداری بعلت‌عدم ایمن‌سازی جاده‌ها مقصر است
رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه با تذکر جدی به راهداری این شهرستان، تاکید کرد: در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص جاده‌ای اقدام نمایند و در غیر اینصورت علاوه بر جبران خسارت به عنوان ترک فعل برای مسؤولان آن دستگاه تشکیل پرونده و برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارش لنگه نیوز و به نقل از فارس، علیرضا جابر رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه با اشاره به تصادفات و واژگونی خودروها در جاده‌های شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: در خصوص‌عدم ایمن‌سازی جاده و نداشتن شانه و اختلاف ارتفاع سطح جاده با کنار آن بیش از سی سانتی متر و کم عرض بودن جاده نقص ماده ۱۹ قانون ایمنی راه و راه آهن که مشکل تمامی جاده‌های مسیر بندرلنگه هست، اداره راهداری مقصر می‌باشد.

وی افزود: اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای می‌بایست نسبت به همسطح‌سازی سطح جاده اقدام نماید و این مشکل تمامی جاده‌های بندرلنگه است و تا کنون در تمامی پرونده‌ها به میزان ۵۰ درصد این اداره مقصر شناخته شده است.

رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه با تذکر جدی به اداره راهداری این شهرستان، تاکید کرد: در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص جاده‌ای اقدام نمایند و در غیر اینصورت علاوه بر جبران خسارت به عنوان ترک فعل برای مسؤولان آن دستگاه تشکیل پرونده و برخورد قضایی خواهد شد.

لازم به یادآوری است هفته گذشته در یکی از حوادث جاده‌ای در شهرستان بندرلنگه بر اثر برخورد دو خودروی سواری به یکدیگر ۶ نفر از هموطنانمان فوت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.