تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
14

در حوزه ته لنجی و کالای ملوانی‌عدم هماهنگی در حوزه گمرک و دستگاه‌های همکار رخ داد

  • کد خبر : 9829
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۰
در حوزه ته لنجی و کالای ملوانی‌عدم هماهنگی در حوزه گمرک و دستگاه‌های همکار رخ داد
فرماندار بندرلنگه در جلسه شورای اداری گفت: در حوزه ته لنجی و کالای ملوانی‌عدم هماهنگی در حوزه گمرک و دستگاه‌های همکار رخ داده که در روز‌های آینده برطرف میگردد.

به گزارش لنگه نیوز، فواد مرادزاده فرماندار شهر بندرلنگه اظهار داشت: در خصوص مشکلات پیش آمده در خصوص ترخیص کالاهای ته لنجی ادامه داد: در حوزه ته لنجی و کالای ملوانی‌عدم هماهنگی در حوزه گمرک و دستگاه‌های همکار رخ داده که در روز‌های آینده برطرف میگردد و ملوان میتوانند همچون گذشته به ترخیص این نوع کالاها ادامه دهند.

مرادزاده در ادامه گفت: در ماه گذشته تمرکز ما بر مدیریت و بازرسی از بازار و اصناف بندرلنگه بود که نتیجه آن برخورد با صنوف متخلف و همچنین ایجاد رضایت مردمی بود.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که در ماه گذشته پیگیری شد، مبارزه و جلوگیری از صید بی‌رویه آبزیان با تورهای غیر مجاز وعدم رعایت قوانین مرتبط با صید و صیادی بود.

مرادزاده همچنین گفت: در دولت مردمی ادارات باید رنگ و بوی دولت مردمی داشته باشند در این دولت روزانه ادارات در نحوه برخورد با مردم و ارائه خدمات به مردم پایش و ارزیابی میگردند.

رییس شورای اداری شهرستان در پایان گفت: در دولت مردمی و ایران قوی باید مدیران مدام در ارتباط با مردم باشند و خدمات دولت نیز از سوی مدیران و مسئولین به مردم انتقال داده شود تا مردم نیز در جریان تلاش‌ها و خدمات نظام و دولت مردمی قرار گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.