تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
15
امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه:

چرا اداره کل گمرک بندرلنگه دل بخواهی ته لنجی را آزاد می‌کند!؟

  • کد خبر : 9826
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۷
چرا اداره کل گمرک بندرلنگه دل بخواهی ته لنجی را آزاد می‌کند!؟
امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه گفت: اداره کل گمرگ بندرلنگه هر وقت دلش می‌خواهد ته لنجی آزاد می‌کند و اگر دوست نداشت از ترخیص آن جلوگیری می‌کند.

به گزارش لنگه نیوز، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه در جلسه شورای اداری گفت: اداره کل گمرگ بندرلنگه هر وقت دلش می‌خواهد ته لنجی آزاد می‌کند و اگر دوست نداشت از ترخیص آن جلوگیری می‌کند و این خود یک درد و آلام بزرگی است مگر این اداره در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای مردم باید به دل خواهی انجام دهد؟

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در ادامه گفت: در گذشته در غرب این شهرستان ده‌ها گمرک وجود داشت که مردم صادرات واردات انجام می‌دادند و از این طریق امرام معاش می‌کردند اما این گمرک‌ها به مرور زمان بسته شده و مردم کار و کاسبی خود را از دست دادند و تنها فقط بندرلنگه مانده که آن هم با مشکلات وآلام‌ها روبرو است.

وی در ادامه یادآور شد: بندرکنگ، بندربستانه، مغویه، چارک بندرمقام، نخلیو، دارای گمرک بود اما امروز همه آن‌ها تعطیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: حال گمرک بندرلنگه باقی مانده که آن هم با ملوانان و ته لنجی آن‌ها برخورد می‌شود در حالیکه در شهرستانهای همجوار این گونه نیست یک لنج تلویزیون، و روز دیگر یخچال می‌آورده اما در بندرلنگه اینگونه نیست یک روز آقای مدیرکل گمرک کالا‌های ته لنجی آزاد می‌کند و روز دیگر مسدود می‌شود، مگر در نظام جمهوری اسلامی ایران کار کردن دل بخواهی است؟

وی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده هست که نمی‌خواهند بندرلنگه نفس بکشد باید این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود که چه دست‌های پنهانی می‌خواهند به بندرلنگه لطمه بزند.

وی در پایان باتوجه به افت تحصیلی دانش اموزان در بندرلنگه گفت: چرا این همه استعدادهای درخشانی که در این شهر وجود دارد در آزمون سراسری دچار افت قبولی شده اند؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.