تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
16

بازدید از سایه خوش و سایر روستاهای زلزله زده بمنظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات هویتی مردم توسط ثبت احوال هرمزگان

  • کد خبر : 9600
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
بازدید از سایه خوش و سایر روستاهای زلزله زده بمنظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات هویتی مردم توسط ثبت احوال هرمزگان
راشید رشیدی، سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان طی سفر به مناطق زلزله زده غرب هرمزگان، سایه خوش و سایر روستاهای آسیب دیده، مشکلات هویتی و فقدان مدارک هویتی مردم را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش لنگه نیوز، راشد رشیدی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان به منظور پیگیری ورسیدگی به مشکلات هویتی روستاهای زلزله زده سایه خوش ورستاهای تابعه از این مناطق  بازدید بعمل آورد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان ضمن، قدردانی از مسئولین استانی و مردم نوعدوست که رسیدگی به امور زلزله زدگان را با جدیت دنبال می‌کنند، اظهار داشت: در شرایط بحران و حوادث طبیعی مدارک هویتی افراد از بین می‌رود و در این شرایط ثبت احوال همواره دغدغه مندبوده و تمهیدات و مقدمات لازم را در راستای حل مشکلات هویتی مردم زلزله زده بکار می‌گیرد.

در این راستا وبا و وقوع زلزله در غرب هرمزگان، این اداره کل با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه جهادی اعزامی ازسازمان ثبت احوال کشور و دهیاری میز خدمات ثبت احوال را در مناطق آسیب دیده از تاریخ شانزدهم تیرماه مستقر نمود.

رشیدی خاطر نشان کرد: افرادی که مدارک هویتی‌آن‌ها هنگام وقوع زلزله ازبین رفته یا مخدوش شده است می‌توانند به همکاران ثبت احوال مستقر در میز خدمت مراجعه نموده ونسبت به درخواست مدارک هویتی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.