تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
15

احمد جباری: انتقال کانکس به سرعت انجام گیرد

  • کد خبر : 9556
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
احمد جباری: انتقال کانکس به سرعت انجام گیرد
نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان گفت: روند انتقال کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش در بندرلنگه به سرعت انجام گیرد تا مردم از گرمای سوزان و شرجی شدید رهایی یابند.

به گزارش لنگه نیوز، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان با تشکر از حضور همه مسؤولان در دقایق اولیه زلزله در منطقه سایه خوش و روستاهای مجاور، از اقدام به موقع استاندار، سپاه، نیروی دریایی، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، بنیاد مسکن، نیروهای مردمی، مردم صبور منطقه، وزیر کشور، دبیرکل جمعیت هلال احمر، وزیر بهداشت، رییس اورژانس کشور، نیروهای بهداشت و درمان، رییس بنیاد مسکن کشور تقدیر کرد و گفت: این حضور پر رنگ و سریع از آلام مردم کاسته و امید آنها را به بازگشت به زندگی اولیه بیشتر می‌کند.

وی ضمن تسلیت به همه مردم داغدار این منطقه و آرزوی سلامتی برای مصدومان، تأکید کرد: توجه به گرمای هوا و درک شرایط مردم در شرایط کنونی اهمیت فراوانی دارد و مردم زندگی خود را از دست داده‌اند و لذا چشم انتظار حمایت دولت در این شرایط هستند.

جباری با اشاره به جلسه ویژه روز گذشته با وزیر کشور که به مناطق زلزله زده سفر کرده بود، عنوان داشت: در جلسه با وزیر کشور مقرر شد تا حتما اسکان موقت با کانکس انجام گیرد و اکنون کانکس‌ها به منطقه حرکت کرده‌اند و مردم زلزله زده در گرما نمی ‌توانند در چادر بمانند.

نماینده هرمزگان گفت: حتما ستاد بحران استقرار کانکس را جدی بگیرند و با جدیت آن را دنبال کنند تا بتوانیم ظرف مدت کوتاهی مردم را در کانکس اسکان کنیم.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس همچنین از آقای قالیباف رییس مجلس نیز که طی دیروز و امروز در حال پیگیری مسائل منطقه و وضعیت زلزله زدگان است، تشکر کرد و گفت: حاصل این پیگیری‌ها باید اقدامات سریع برای بازسازی مناطق زلزله زده و استقرار سریعتر آنها ابتدا در کانکس و سپس تلاش برای بازسازی منازل مردم در حداقل زمان ممکن باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.