تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
17

مردم به راحتی هر خبری در فضای مجازی راقبول نکنند/ ویدیوی‌عدم استقبال مردم از چادرها دروغ بود

  • کد خبر : 9463
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
مردم به راحتی هر خبری در فضای مجازی راقبول نکنند/ ویدیوی‌عدم استقبال مردم از چادرها دروغ بود
امام جمعه بندرچارک گفت: هر خبری که در فضای مجازی منتشر می‌شود در واقع صحیح نیست، نباید زودباور و ظاهربین بود و شتابزده عمل کرد.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین رستاخیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرچارک گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه ما تقوای تبیین است یکی از مهمترین ویژگی‌های جامعه و امت اسلامی و جامعه انقلابی که آن را نمی‌پذیرد انتشار شایعه در فضای مجازی است که مورد قبول نیست.

وی افزود: مردم عزیز باید توجه کنند هر خبری که در فضای مجازی منتشر می‌شود در واقع صحیح نیست، نباید زودباور و ظاهربین بود و شتابزده عمل کرد! باید در قضاوت‌های خود عجولانه تصمیم نگیرید زیرا اگر شتابزده عمل کنیم باعث مشکلات اخلاقی و امنیتی می‌شود و فرد مومن را گرفتار مصیبت می‌کند.

امام جمعه بندرچارک با اشاره به گزارش اشتباه یک رسانه مجازی غیررسمی در خصوص‌عدم استقبال مردم از چادرهای امدادی افزود: یک نمونه از اخبار دروغ که در این ایام زلزله در گروه‌ها منتشر شدعدم استقبال مردم از چادرها بود اما این در حالی بود که مدیریت باشگاه ملوان با هماهنگی بخشدار کمپ اسکان برای زلزله زدگان ایجاد نمود و در همان ساعت اولیه که هلال احمر چادرها را برپا میکرد فردی فیلمبرداری کرده بود و در فضای مجازی منتشر کرده بود که چادرها کولر ندارد و مردم استقبال نکردند در حالی که این خبر دروغ بود! بنده شخصاً هرشب به این کمپ بازدید داشتم و ظرفیت چادرها تکمیل بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.