تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
15

پیام مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بمناسبت ۴ تیر ماه روز جهانی دریانورد

  • کد خبر : 9444
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
پیام مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بمناسبت ۴ تیر ماه روز جهانی دریانورد

🔸مدیر بنادر غرب هرمزگان با ارسال پیامی ۲۵ژوئن مصادف با ۴ تیرماه ( روز جهانی دریانورد)را به تمام دریانوردان کشور، بویژه دریانوردان خستگی ناپذیر استان هرمزگان تبریک گفت.

▫️به گزارش لنگه نیوز،”قاسم عسکری نسب” مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ضمن تبریک بمناسبت ۲۵ ژوئن مصادف با ۴ تیرماه ( روز جهانی دریانورد) به تمام دریانوردان کشور و استان، بویژه دریانوردان خستگی ناپذیر غرب استان هرمزگان و شهرستان بندرلنگه گفت: بدون تردید دریانوردان انسان‌های وارسته، لایق، دلسوز، متخصص و کارآزموده‌ای هستند که با تکیه بر تخصص و تجربه و تبحر مفهوم والای انسان‌دوستی و خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار می‌دهند و از این رو مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان نیز بر خود لازم می داند تا این روز را به تمامی دریانوردانی که با تلاش های بی وقفه خود موجبات افزایش بهره وری شده تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامتی نماید.

▫️زمانی که صحبت از دریانوردان عزیز میهن اسلامی به میان می‌آید، خاطرات جان‌فشانی‌ها و دلاوری‌های آنان در مدت هشت سال دفاع مقدس و هشت سال تحریم‌های ناجوانمردانه تکرار می‌شود که در مقابل دشمنان این مرزوبوم نقش‌آفرینی کردند و اجازه ندادند تا خدمت‌رسانی به مردم با کوچک‌ترین وقفه‌ای مواجه شود.

▫️در واقع چنین روزی تجلیل و تکریم از بزرگ ‌مردانی است که با عزم و اراده، تلاش‌های صادقانه تعهد کاری بهترین سال‌های جوانی را در اندوختن دانش، تخصص، بالندگی و پویایی ناوگان ملی سپری می‌کنند تا چرخ‌های ناوگان ملی در شرایط خاص تحریم یک لحظه با تأخیر مواجه نشود.

▫️اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دریانورد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن «روز جهانی دریانورد» را به کلیه تلاشگران عرصه دریانوردی بویژه همکاران عزیزم در بنادر سراسر کشور و خانواده های محترم آنان صمیمانه تبریک گفته سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

▫️گفتنی است، بیش از سی هزار دریانورد در استان هرمزگان وجود دارد که بالغ بر ۱۶ هزار دریانورد در غرب هرمزگان ساکن یا مشغول بکار می باشند.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.