تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
21

مردم بخش شیبکوه بندرلنگه نیازمند توجه ویژه دولت هستند

  • کد خبر : 9155
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
مردم بخش شیبکوه بندرلنگه نیازمند توجه ویژه دولت هستند
امام جمعه بندرچارک گفت: جاده سه راهی بندر چارک تا ورودی شهر بندرچارک موسوم به جاده مرگ است و اگر این محور اصلاح نشود روز به روز شاهد تصادفات متعددی خواهیم بود.

به گزارش لنگه نیوز، نمازجمعه این هفته بندرچارک امروز به امامت حجت الاسلام و المسلمین رستاخیز در مصلی مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

امام جمعه بندرچارک در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تشکر از استاندار هرمزگان از حضور در شهرستان بندرلنگه گفت: مردم بخش شیبکوه بندرلنگه نیازمند توجه ویژه دولت هستند و برخی خواسته‌های مردم به شرح زیر است.

۱)جاده سه راهی بندر چارک تا ورودی شهر بندرچارک موسوم به جاده مرگ است و اگر این محور اصلاح نشود روز به روز شاهد تصادفات متعددی خواهیم بود.

۲)سالهاست که جاده مسیر ساحلی بندرچارک به بندرگرزه و بندرآفتاب تا بندرمقام، جاده مناسبی برای رفت و آمد مردم وجود ندارد، به فرض مثال اگر فقط یک مار گزیدگی در یکی از روستاها داشته باشیم، اصلا بیمار با این وضع جاده به بیمارستان نمی‌رسد.

۳)بخش شیبکوه و شهر بندرچارک نیازمند توجه ویژه در حوزه آموزش و پرورش و ورزش است.

۴)بخش شیبکوه ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری و اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد لذا خواهشمندم یک طرح جامع در زمینه گردشگری و اقتصادی صورت بگیرد تا بتوانیم شاهد رشد این منطقه باشیم.

۵)گمرک بندرچارک دوبار افتتاح شده اما متاسفانه هنوز فعال نشده است لذا با توجه به مصوبه ریاست جمهور محترم در مسئله تعیین تکلیف گمرک‌ها از استاندار محترم می‌خواهیم مسئله گمرک بندرچارک را حل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.