تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
15

مسئولیت امور تعاون به اداره کار کیش تفویض شد

  • کد خبر : 9122
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
مسئولیت امور تعاون به اداره کار کیش تفویض شد
مدیر واحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مسوولیت امور تعاون و تعاونگران براساس قانون مدیریت مناطق آزاد از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر لنگه به این واحد تفویض شد.

به گزارش لنگه نیوز، محمدعلی جلایر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تفویض در راستای عمل به بند الف ماده ۶۵ احکام توسعه انجام شده و هم اکنون واحد کار و خدمات اشتغال به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد عهده دار ساماندهی امور تعاونی‌ها در جزیره است.

وی اضافه کرد: تا کنون ۱۳ شرکت تعاونی در جزیره کیش تشکیل شده که سه مورد آن از اوخر سال ۱۴۰۰ پس از تفویض اختیار به واحد کار و خدمات اشتغال شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر واحدکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری مجامع سالیانه تعاونی ها، تشکیل انواع تعاونی‌ها از جمله مسکن، اعتبار، تسهیلات، کارگری و کارآفرینی، ایجاد اتاق تعاون و آموزش اعضای تعاونی‌ها از جمله مسوولیت‌های این واحد است.

جلایر با بیان اینکه ساماندهی تعاونی‌های فعال جزیره از جمله اهداف این واحد در سال جاری خواهد بود افزود: با توجه به اهمیت موضوع روند ساماندهی و عضو گیری جدید تعاونی صیادان کیش برای ارتقای سطح اشتغال بومیان جزیره از مهمترین اولویت‌های واحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.