تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
12
در راستای افزایش تعامل شهر و بندر صورت گرفت؛

پروژه اصلاح کانال دفع آب‌های سطحی منتهی به بندر در ضلع شرقی و غربی بنادر و دریانوردی بندرلنگه

  • کد خبر : 9064
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
پروژه اصلاح کانال دفع آب‌های سطحی منتهی به بندر در ضلع شرقی و غربی بنادر و دریانوردی بندرلنگه
در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی و افزایش تعامل شهر و بندر و همچنین مدیریت جریان سیلاب در محله‌ها و خیابان‌های بالادست بندر، پروژه اصلاح کانال دفع آب‌های سطحی منتهی به بندر با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال در ضلع غربی بنادر و دریانوردی بندرلنگه آماده بهره برداری و در ضلع شرقی نیز در حال انجام می‌باشد.

به گزارش لنگه نیوز، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال در دو فاز تعریف و برنامه ریزی شده که فاز نخست این پروژه شامل اصلاح هندسی حوضچه ورودی، ایجاد کالورت بتنی دو دهانه دو متری به طول ۲۰۰ متر، ترمیم آسفالت به طول ۲۰۰ متر و عرض هفت متر و کف بتنی به طول ۱۶۵ متر و عرض ۱۰ متر بوده که ظرفیت تخلیه کانال به ۳۰ متر مکعب در ثانیه افزایش یافته است و هم اکنون آماده بهره برداری می‌باشد.

وی ادامه داد: فاز دوم در ضلع شرقی با جایگزینی دو کانال به طول ۲۰۷ متر با ظرفیت تخلیه هشت متر مکعب در ثانیه هم اکنون در حال انجام است.

عسکری نسب تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، به هنگام بارندگی‌های شدید فصلی، مسیر سیلاب مدیریت شده و از ایجاد آبگرفتگی و خسارات جدی به محله‌ها و خیابان‌های بالادست این مجتمع بندری جلوگیری می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان افزود: در راستای تحقق اهداف ترسیم شده و با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و نیز حرکت در مسیر تعامل هرچه بهتر شهر و بندر و همچنین توسعه بندر و رشد اقتصادی منطقه غرب هرمزگان در جهت رشد اقتصادی شهرستان و ارتقاء کیفیت خدمات به ساحل نشینان این شهرستان تمام تلاش خود را خواهیم نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=9064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.