تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
22

خطای رسانه‌ها نباید وارد فاز قضایی شود

  • کد خبر : 8748
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
خطای رسانه‌ها نباید وارد فاز قضایی شود
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر حمایت رسانه‌ها گفت: اگر در مواردی خطایی از رسانه‌ای سر می‌زند نباید وارد فاز قضایی و مقابله‌ای شود.

به گزارش لنگه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با اعضای انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران و کارفرمایان استان هرمزگان اظهار داشت: در عصر امروز رسانه از جایگاه رفیعی بین مردم برخوردار است از این رو لازم است حلقه ارتباطی بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود تا خدمات و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود به درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود ضمن اینکه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در حل چالش‌ها و تسهیل امور توسعه‌ای ایفا کنند.

وی افزود: بی‌شک یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها انعکاس مطالبات و حرف‌های مردم است از این رو رسانه‌ای که نتواند حرف مردم را بازتاب دهد با چالش روبه‌رو خواهد شد و مورد استقبال مردمی قرار نمی‌گیرد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: دو بخش در جامعه مطالبه‌گری می‌کنند که همواره رسانه‌ها و ائمه جمعه هستند و من  حمایت از این دو بخش را وظیفه خود می‌دانم و معتقد هستم  اگر در مواردی خطایی هم از سوی رسانه‌ها رخ می‌دهد نباید وارد فاز قضایی و تقابل شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: همواره تلاش خواهم کرد که رسانه‌ها را مورد حمایت قرار دهم تا بروز مواردی مانند شکایت از رسانه‌ها جلوگیری شود تا کارها در فضای امینانه‌ای پیش برود.

عبادی‌زاده عنوان‌کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان مطبوعات و رسانه‌های مکتوب بسیاری دارد اما این استان هنوز از داشتن یک چاپخانه درخور محروم است و لازم است متولیان امر این نارسایی در استان را برطرف کنند و هر چه سریع‌تر وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.