تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
10

شناسایی و دستگیری ۷ توزیع کننده مواد و کشف۱۷۷کیلوگرم تریاک در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 8741
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
شناسایی و دستگیری ۷ توزیع کننده مواد و کشف۱۷۷کیلوگرم تریاک در شهرستان بندرلنگه
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی ودستگیری ۷ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۱۷۷ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ «مهراب کاظمی» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: تکاوران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرلنگه در راستای مقابله جدی با قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ شب گذشته حین گشت رنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون تریلی مشکوک و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰۰کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بودکشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در عملیاتی دیگر ۳ دستگاه خودرو حامل مواد را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه خودرو متوقف و ضمن دستگیری ۵ متهم در بازرسی از آن‌ها ۷۷ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه جمعا ۱۷۷کیلوگرم تریاک کشف، ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۷ قاچاقچی و توزیع کننده مواد دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.