تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
25
امام جمعه شهرستان بندرلنگه:

روز قدس نماد مبارزه مستمر با دشمنان تا پیروزی حق علیه باطل است

  • کد خبر : 8670
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
روز قدس نماد مبارزه مستمر با دشمنان تا پیروزی حق علیه باطل است
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: روز قدس یک آرمان انسانی و اسلامی است نه فقط فلسطینی و عربی، روز قدس در نگاه امام و رهبری کلید قیام جهانی بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی و نماد مبارزه مستمر با دشمنان تا پیروزی حق علیه باطل است.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: روز قدس یک آرمان انسانی و اسلامی است نه فقط فلسطینی و عربی، روز قدس در نگاه امام و رهبری کلید قیام جهانی بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی و نماد مبارزه مستمر با دشمنان تا پیروزی حق علیه باطل است. از همه مردم شریف شهرستان کارکنان، بازاریان، دانش آموزان، برادر و خواهران می‌خواهم با برنامه ریزی در راهپیمایی عظیم روز قدس در هفته آینده شرکت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا گفتند: ماه رمضان ماه نوع دوستی و ایثار است ضمن تشکر از مردم خیر اندیش، ارگانها و نهاد‌ها خصوصا تشکر ویژه از سپاه منطقه پنجم نیروی دریایی که در تامین اقلام اساسی بعضی از محرومان اقدام کردند و ازسپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان که در چند مرحله هزاران بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های محروم تقسیم نمودند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با توجه به کمبود شدید خون در شهرستان بندرلنگه از عموم مردم شریف شهرستان دعوت کردند تا به کمک همنوعان خود در این لیالی قدر بشتابند و گفتند: یک مصداق انقاق اهدای خون است، مسئولان شهرستان اعلام نمودند که با کمبود شدید خون در بیمارستان‌های شهرستان مواجه هستیم بیماران زیادی در این وضعیت با چالش مواجه شده‌اند لذا از مومنین درخواست میکنم با اهداء خون ضمن جلب رضایت خداوند در این ماه عزیز همنوعان خود را یاری رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.