تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
11

کشف محموله ۱۵ میلیاردی موبایل قاچاق در هرمزگان

  • کد خبر : 8648
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
کشف محموله ۱۵ میلیاردی موبایل قاچاق در هرمزگان
با هوشیاری و تیزبینی ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه و همکاری خوب کارکنان یگان حفاظت اداره بنادر ودریانوردی این شهرستان در بازرسی از یکدستگاه خودرو پراید تعداد ۶۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش لنگه نیوز، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی شهرستان استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندرلنگه در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین کنترل گشت زنی در محور خروجی گمرک شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران با همکاری کارکنان یگان حفاظت اداره بنادر و دریانوری شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن، ۶۰ دستگاه انواع گوشی هوشمند موبایل کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند و در راستای مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.