تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
21
امام جمعه بندرلنگه:

زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان بندرلنگه ناقص است

  • کد خبر : 8502
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان بندرلنگه ناقص است
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: نکته‌ای که در ایام نوروز بر مسئولان روشن شد این بود که زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان بندرلنگه ناقص است و باید برای سال آینده از هم اکنون تلاش شود که نقصان‌ها برطرف گردد.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا ظهر امروز در قسمتی از خطبه‌های خود ضمن تشکر از همه‌ای مردم و نهادهای مختلف بخاطر برنامه ریزی وهماهنگی جهت استقبال از مهیمانان نوروزی بیان کرد: نکته‌ای که بیش از هر زمان بر مسئولان روشن شد این بود که زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان بندرلنگه ناقص است و باید برای سال آینده از هم اکنون تلاش شود که نقصان‌ها برطرف گردد.

وی افزود: ۱۲ فروردین روز میلاد جمهوری اسلامی است، حفظ نظام از اوجب واجبات است ما به فتح الفتوح نزدیک شده‌ایم پس همه‌ی مردم انقلابی بیش از پیش در حفظ نظام جمهوری اسلامی کوشا خواهند بود تا ثمره‌ای خون صداها هزار شهید را به چشم خود ببینیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: رهبرمعظم انقلاب بارها شعار سال را مرتبط با اقتصاد خصوصا تولید انتخاب فرمودند این مسئله توجه ویژه حضرت آقا را به معیشت مردم می‌رساند، شعار امسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است. چراغ راه حرکت در مسیر استقلال و آزادی ایران تحقق شعار امسال است و تحقق این شعار در گرو استفاده از همه ظرفیت‌ها و بها دادن به صاحبان ایده و طرح و جوانان تحصیل کرده و سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.