تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
25

انجام بیش از ۸۵ هزار سفر دریایی ایمن و بدون حادثه و جابجایی در هرمزگان

  • کد خبر : 8470
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
انجام بیش از ۸۵ هزار سفر دریایی ایمن و بدون حادثه و جابجایی در هرمزگان
بیش از ۸۵ هزار سفر دریایی ایمن و بدون حادثه و جابجایی بیش از ۲۴ هزار دستگاه خودرو در کارنامه ۱۰ روز نخست طرح نوروزی ۱۴۰۱ در بنادر مسافری غرب هرمزگان ثبت شد.

به گزارش لنگه نیوز، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: با تلاش کلیه اعضای کمیته ساماندهی سفرهای نوروزی، بیش از ۸۵ هزار سفر دریایی ایمن و بدون حادثه و جابجایی بیش از ۲۴ هزار دستگاه خودرو در کارنامه ۱۰روز نخست طرح نوروزی ۱۴۰۱ در بنادر مسافری غرب هرمزگان به ثبت رسیده است.

قاسم عسکری نسب خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ که از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، در مجموع ۲ بندر مسافری، بندرچارک و بندر آفتاب با ۱۲ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۵۳۰ دستگاه خودرو و ۱۱ فروند شناور مسافری با ظرفیت یک هزار و ۵۳۴ صندلی جابجایی مسافر و خودرو را به جزیره کیش و بالعکس برعهده دارند.

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به اینکه جزیره کیش به عنوان مقصد عمده مسافران دریایی در بنادر مسافری غرب هرمزگان بوده است افزود: ترابری ۸۵ هزار و ۱۹۲ نفر سفر در ایام نوروز به ثبت رسیده است که بیشترین حجم جابجایی مسافر طی ۱۰ روز اخیر، مربوط به روز پنجم فروردین ماه با ترابری ۲۸ هزار و ۴۰۱ نفر سفر طی یک دوره زمانی ۲۴ساعته می‌باشد.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا پایان روز پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱.۲۴ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو نیز از طریق شناورهای لندینگ کرافت (شناور ویژه حمل خودرو) از بنادر مسافری غرب هرمزگان به مقصد جزیره کیش و بالعکس جابجا شده‌اند که بیشترین حجم جابجایی خودرو مربوط به روز پنجم فروردین ماه با رقمی افزون بر ۸ هزار و ۶۸۰ دستگاه بوده است.

لازم به ذکر است، مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه از مسافران و میهمانان نوروزی خواست تا برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس حتما از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز تردد کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.