تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
12

کشف ماده مخدر شیشه از سواری پراید در پوشش مسافر در بندرلنگه

  • کد خبر : 8465
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کشف ماده مخدر شیشه از سواری پراید در پوشش مسافر در بندرلنگه
با هوشیاری و تیزبینی مأموران انتظامی بندرلنگه سه سوادگر مرگ که قصد قاچاق یک کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در پوشش یک خانواده و مسافر داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ «روح اله عبداللهی» جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق را که قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را داشتند، شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران  ضمن  هماهنگی با مقام قضائی با  ایجاد ایست و بازرسی مقطعی  روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه  خودرو سواری پراید متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور توقف دادند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق  از آن مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این رابطه سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مأموران پرتلاش انتظامی  همواره و با اقتدار با سوداگران مرگ و وارد کنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می‌کنند و اجازه هنجارشکنی و فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.