تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
19
امام جمعه شهرستان بندرلنگه:

در انتصابات هیچ مشورتی با بنده نشده است که البته مبنای بنده نیزعدم دخالت در انتخاب مدیران شهرستان است

  • کد خبر : 8341
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
در انتصابات هیچ مشورتی با بنده نشده است که البته مبنای بنده نیزعدم دخالت در انتخاب مدیران شهرستان است
نماز جمعه این هفته شهرستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار گردید.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در بُعد مسائل منطقه‌ای بیان کردند: انتصاباتی را در شهرستان داشته‌ایم که برای مسئولان جدید آرزوی توفیق دارم، نکته‌ای که از جهت شفاف‌سازی باید عرض کنم این است که در انتخاب مسئولان، هیچ مشورتی با بنده نشده و البته مبنای بنده‌عدم دخالت در انتخاب نیرو هاست، اما توصیه کلی بنده استفاده از نیرو‌های جوان، انقلابی و بومی بوده است که ظاهرا منافع برخی افراد با استفاده ایشان در خطر می‌افتاد و لذا جامع عمل پوشیده نشده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: تعطیلات نوروز و ایام حضور انبوه گردشگران را در پیش داریم نکته مهم نگرانی مردم متدین ازعدم رعایت حجاب و ارزش‌های دینی توسط برخی از مسافران است.

برخی مظاهر بی‌بند و باری را هم در روز‌ها و ماه‌های اخیر در برخی مکان‌های گردشگری و بومگردی شاهد بوده‌ایم که به شدت محکوم است.

ایشان گفتند: روز گذشته جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور همه مسئولان شهرستان برگزار و مصوبات خوبی داشتیم که اجرای آن‌ها اجازه هنجارشکنی را به افراد نخواهند داد.

وی ادامه دادند: شهرستان بندرلنگه شهر حجاب است، ده‌ها هزار نفر از افراد این شهر در کشف حجاب رضا شاه ملعون حاضر شدند وطن خود را رها کنند و پا به فرار بگذارند ولی اجازه برداشتن برقع و چادر را به کسی ندادند، آیا حال این مردم اجازه میدهند به بهانه‌های واهی کشف حجاب در محل و کوچه آن‌ها شکل بگیرد و بی‌بند و باری اتفاق بیفتد. مردم متدین شهرستان بشدت از این مسئله ناراحت‌اند و از مسئولان میخواهند برای پیشگیری از اینگونه ناهنجاری‌ها در ایام نوروز برنامه ریزی و برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.