تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
18

فعالیت های انجام شده در نهاد امامت جمعه بندرلنگه میتواند الگو باشد

  • کد خبر : 8317
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
فعالیت های انجام شده در نهاد امامت جمعه بندرلنگه میتواند الگو باشد
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دیدار با مجموعه دفترامام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان کرد: فعالیت ها و حرکت های انجام شده در مجموعه نهاد امامت جمعه شهرستان بندرلنگه میتواند الگویی برای دیگر نهاد های امامت جمعه باشد.

به گزارش لنگه نیوز، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به همراه حجت الاسلام و المسلیمن دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان بصورت سرزده از مجموعه دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه و فعالیت های صورت گرفته بازدید نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در این دیدار بیان کرد: جهت گیری های انقلابی و سازمان یافته که در نهاد امامت جمعه این شهرستان مهم و راهبردی آغاز شده حاوی بشارت های زیادی است،که بصورت خوشه ای فعالیت ها مرتبط با نهاد امامت در این شهرستان در حال اجرا است.

وی ضمن شنیدن گزارش بنیاد ها و ستاد های دفتر امام جمعه شهرستان گفتند: فعالیت های انجام شده در این مجموعه نشان از این دارد که این مجموعه طبق سیاستگذاری های درست در حال انجام فعالیت ها است و این باعث خوشحالی بنده است و دیدن این حجم از فعالیت ها در این مجموعه بهترین عیدی بود که در ایام شعبانیه دریافت کردم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن خرسندی از مجموعه فعالیت های صورت گرفته در مجموعه نهاد امامت جمعه شهرستان بندرلنگه افزودند: مجموع این فعالیت ها و حرکت ها انجام شده در این شهرستان میتواند الگویی برای دیگر نهاد های امامت جمعه باشد که بهره کافی را در این زمینه ببرند.
نگاه بسیار درست و معطوف به آینده در این مجموعه ان شالله منشاء خیرات و برکات ماندگار خواهد شد.

وی گفت: ما معمولا در مستند سازی عالمانه که این روز ها معروف به مدیریت دانش است در مجموعه های مختلف غافل هستیم و این امر باعث شده که کار های فرهنگی بعد از مدتی متوقف و به فراموشی سپرده شوند.

ایشان در پایان ضمن تحسین فعالیت های ابتکاری و هدفمند امام جمعه شهرستان بندرلنگه از توجه ایشان در بکار گیری طلبه های جوان ، بانشاط و متعهد در مجموعه ستاد ها و بنیاد های این شهرستان تشکر کردند و گفتند: حضور طلاب جوان در این مجموعه قطعا منافع بسیار زیادی خواهد داشت و علاوه بر اینکه کار ها سرو سامان و رونق میگیرد ، طلبه های جوان ما نیز با محیط کار اشنا میشوند و ان شالله در آینده خواهند توانست در محیط های اجتماعی و عرصه های مورد نیاز تاثیر گزار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.