تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
16

فرماندار شهرستان بندرلنگه به لاوان سفر کردند

  • کد خبر : 8146
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
فرماندار شهرستان بندرلنگه به لاوان سفر کردند
فرمانداربندر لنگه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج، مسئولان ادارات آبفاو بنیاد مسکن روز گذشته به جزیره لاوان سفر کردند.

به گزارش لنگه نیوز، در راستای سفر اخیر استاندار هرمزگان به جزیره لاوان و پیگیری مصوبات این سفر، مهندس مراد زاده فرماندار، دریوشی معاون عمرانی فرمانداری، تابش جانشین و حجت الاسلام شمس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج، مسئولان ادارات آبفا، بنیاد مسکن، مخابرات، ورزش و جوانان، منابع طبیعی شهرستان بندرلنگه روز گذشته به این جزیره سفر کردند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه و هیات همراه در بدو ورود خود مورد استقبال مسئولان شرکت پالایشگاه نفت و نفت فلات قاره لاوان قرار گرفتند و سپس با حضور درگلزار شهدای گمنام این جزیره ضمن ادای احترام به ساحت مقدس این شهدای والامقام و قرائت فاتحه به غبار روبی و این قبور مطهر پرداختند.

در ادامه در جمع اهالی این جزیزه حاضر شدند و به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت وگو کردند و در میز خدمت اداری شرکت کردند و سپس از اسکله مردمی، تصفیه خانه فاضلاب و سایر نقاط دهکده لاوان بازدید نمودند.

همچنین فرماندار و مسئولان شهرستان با مادر شهید والامقام شعیب رئیسی زاده دیدار نمودند.

در ادامه نیز جلسه هایی جداگانه با مهندس اخباری مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان و معاونین و همچنین مهندس علی آباد مدیر عامل نفت فلات قاره این جزیره با بررسی و پیگیری مصوبات سفر اخیر مهندس دوستی استاندار هرمزگان به این جزیره برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.