تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
11
معاون فرماندار شهرستان بندرلنگه:

افراد فاقد بیمه در محلات کم برخوردار رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

  • کد خبر : 8059
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
افراد فاقد بیمه در محلات کم برخوردار رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند
جلسه کارگروه خدمات سلامت محلات کم برخوردار به ریاست مهندس زرهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرلنگه و با حضور قویدل رئیس اداره کل نظارت بیمه سلامت هرمزگان و اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، معاون فرماندار شهرستان بندر لنگه در این جلسه با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توانمند سازی محلات کم برخوردار کشور و حمایت از نیازمندان این محلات و پیرو اهداف تعیین شده در تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین سازمان بیمه ایران و دبیرخانه طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار، پوشش بیمه ای ساکنین فاقد پوشش بیمه در این محلات جهت پوشش و همکاری خدمات سلامت (UHC) در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

زرهی در ادامه افزود: بر اساس تفاهم منعقد شده بیمه سلامت و وزارت کشور در خصوص بیمه نمودن ساکنین محلات کم برخوردار، این افراد و نظام ارجاع مبتنی بر پزشک خانواده در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در این طرح افراد دسترسی به خدمات نظام ارجاع پزشک خانواده بصورت الکترونیکی ارتقا می یابد.

معاون فرماندار شهرستان بندر لنگه گفت: برای تسریع در بیمه نمودن ساکنین فاقد پوشش بیمه ای محلات کم برخوردار لازم است به گونه ای برنامه ریزی شود که در کمترین زمان ممکن جمعیت هدف از ابعاد و مزایای طرح از جمله رایگان بودن آن مطلع شوند که گام اول باید جمعیت هدف یا مورد نظر افراد ساکن محلات کم برخوردار و کمتر توسعه دیده شناسایی که بایستی از ظرفیت و تریبون امامان جمعه محترم شهرستان،بسیج ،جامعه پزشکی،بسیج ادارات ، شهرداران،مساجد ، مشارکت گرفت.

زرهی در پایان افزود: گام دوم ، ثبت نام ازطریق دفاتر پیشخوان دولت سطح شهرستان و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما فضای مجازی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.