تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
20
به دلیل شیوع سویه جدید کرونا؛

مراسم اعتکاف در شهرستان بندرلنگه برگزار نمی شود

  • کد خبر : 8037
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
مراسم اعتکاف در شهرستان بندرلنگه برگزار نمی شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رجب، به دلیل شیوع سویه جدید کرونا مراسم معنوی اعتکاف درشهرستان بندرلنگه برگزار نمی شود.

حجت الاسلام محمدفولادی در گفتگو با خبرنگار لنگه نیوز گفت: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در شهرستان بندرلنگه و تاکید مسئولان بهداشتی بر اینکه در آستانه ورود به پیک جدید کرونا قرار داریم بر همین اساس مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان بندرلنگه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: جلسات هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف طی سال جاری انجام گرفت و بنا بود از این مراسم از ۱۳ الی ۱۵ ماه مبارک رجب به میزبانی مساجد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود که این مراسم به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

فولادی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تصمیم کارشناسان بهداشتی دارند و بر همین اساس حفظ سلامتی مردم و مؤمنین در اولویت نخست قرار دارد.

وی ادامه داد: هیأت مذهبی و گروه‌های جهادی از زمان آغاز شیوع کرونا در موضوع ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، غسل اموات کرونایی و کمک‌های مومنانه حضور داشته و همواره دستورات ستاد ملی و استانی کرونا را رعایت کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ماه رجب را ماه دعا و استغفار دانست و گفت: روزه گرفتن، استغفار و قرائت قرآن در ماه رجب بسیار به مؤمنین توصیه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.