تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
23

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و دوچرخه‌ای برگزار می‌شود

  • کد خبر : 8016
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و دوچرخه‌ای برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت خودرویی، موتوری و دوچرخه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام محمدفولادی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت سال های گذشته و یا تجمع در نقاط مشخصی از شهر امکان ندارد.

وی با اشاره راهپیمایی امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزاری خواهد شد، خاطرنشان کرد: مبداء مسیر راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن امسال شهدای گمنام شهرستان و مقصد مسجد جامع خواهد بود

این مسئول اضافه کرد: تمهیدات لازم برای تهیه پوستر، عکس، پرچم و سایر نمادها قابل نصب برای روی خودروها و موتورسیکلت ها اندیشیده شده است تا ظاهر تمامی وسایل نقلیه راهپیمایی با روز ۲۲ بهمن همخوانی داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قالب برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کرده ولی محتوای انقلابی و استکبار ستیزی آن مانند سال های قبل است، افزود: امسال نیز مانند سنوات گذشته سخنرانی و قرائت قطعنامه ضد استکباری و استعماری در برنامه های طراحی و تدوین شده است.

فولادی یادآور شد: امسال از ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور به مدت ۱۰ روز جشن و شادی با اجرای برنامه های متنوع در شهرستان برگزاری می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: شعار ایام الله دهه فجر امسال با توجه به شرایط کشور ” انقلاب اسلامی، بالنده، مقتدر چون کوه استوار انتخاب شده است که تمامی برنامه ها حول محور این شعار خواهد بود.

مراسم راهپیمایی امسال راس ساعت ۱۰٫۳۰دقیقه از شهدای گمنام شروع و به مسجد جامع شهرستان با قرائت قطع نامه و سخنرانی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ختم می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=8016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.