تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
25
تمجید رییس مجلس شورای اسلامی از نماینده مردم غرب هرمزگان:

ناصر شریفی بسیار جدی و فعال مرا در جریان کارهای منطقه قرار می دهد

  • کد خبر : 783
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
ناصر شریفی بسیار جدی و فعال مرا در جریان کارهای منطقه قرار می دهد

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از نمایندگان فعال استان در مجلس گفت: نمایندگان شما در مجلس افرادی فهیم و فعال اند خصوصا آقای شریفی که بسیار جدی هستند.

به گزارش لنگه نیوز، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با علما، بزرگان و معتمدین شهرستان بندرلنگه گفت: بندرلنگه شهری قدیمی و باسابقه تاریخی است که با شهرسازی خوبی مواجه شده، شهر را خوب طراحی کرده اید و این نشانگر عمق معنویت این شهر است.

وی افزود: خوشحالم که عمده مسئولین این شهرستان حرفشان وحدت بود.این وحدت یک رکن برای منطقه و همچنین کشور اسلامی ماست.مطمئنا اختلافاتی وجود ندارد و فقط یک سری افراد ناشی دست به مسائل متفرقه میزنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله گازرسانی به بندرلنگه اظهار داشت: به وزیر نفت توصیه خواهم کرد که هرچه سریعتر این کار را برایتان انجام دهند و بنای ما هم بر این است که گازرسانی در شهرها و روستاها به نتیجه برسد.

وی درخصوص جاده های مواصلاتی مطلوب در شهرستان گفت: می خواهیم بندری قوی در اینجا ایجاد بشود و برای راههای مواصلاتی تمهیداتی صورت گرفته است.

لاریجانی در ادامه ضمن تاکید بر حل مشکل صیادان اظهار داشت: صیادان واقعی را مشخص و آنها را ساماندهی کنید.پیشنهاد آیت الله رکنی مبنی بر پیگیری و تشکیل هیئتی به ریاست استاندار پیشنهاد خوبی است.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین مسئله منطقه ویژه شدن شهرستان بندرلنگه را مطرح کرد و افزود: آقای استاندار پیگیری کنند و بخش خصوصی نیز فعال باشد.

وی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در این منطقه امکان پذیر است مخصوصا در زمینه پرورش میگو که می توان با تسهیلات بانکی هم فراهم بشود، ما سرمایه گذاران را حمایت می کنیم.

لاریجانی در ادامه اظهار داشت: این منطقه اگر میخواهد حیات داشته باشد باید آب داشته باشد مخصوصا که کنار دریا هم هستید و برای شیرین کردن آب میتوانید از این ظرفیت استفاده کنید.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تمجید از نمایندگان فعال استان در مجلس علی الخصوص ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان گفت: نمایندگان شما در مجلس افرادی فهیم و فعال اند خصوصا آقای شریفی که بسیار جدی هستند و کارهای شما را دنبال می کند و مرا هم در جریان قرار می دهد.امیدواریم شاهد توسعه و شکوفایی این منطقه باشیم و در سفر آینده تمام برنامه ها انجام شده باشد.

انتهای پیام / ش.ز

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.