تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
22

صیادی ترال که به دریا و آبزیان و صیادی سنتی آسیب وارد کند، ممنوع خواهد بود

  • کد خبر : 7823
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
صیادی ترال که به دریا و آبزیان و صیادی سنتی آسیب وارد کند، ممنوع خواهد بود
رئیس جمهور گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می‌شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام‌مند صورت می‌گیرد.

به گزارش لنگه نیوز، رئیس جمهور درباره ضرورت ساماندهی وضع صیادی در آب‌های خلیج فارس، گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می‌شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام‌مند صورت می‌گیرد.

رئیس جمهور با اشاره به سفر وزیران دولت به مناطق مختلف استان و احصای مشکلات و کمبودها از جمله در زمینه امکانات بهداشتی و درمانی، و تصمیم‌گیری برای رفع آنها، بر ضرورت ساماندهی صید در دریا هم تاکید کرد و اظهار داشت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می‌شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام‌مند صورت می‌گیرد.

دکتر رئیسی همچنین به تصمیم دولت برای ساماندهی تجارت ته‌لنجی اشاره کرد و گفت: مقرر شد فهرست و میزان کالاهایی که ملوانان می‌توانند وارد کشور کنند، مشخص شود تا هم زندگی ملوانان و نیازهای کشور تامین شود و هم آسیبی به بخش تولید وارد نشود.

آیت‌الله رئیسی ساماندهی تجارت ته‌لنجی را عامل رونق تجارت هرمزگان با کشورهای همسایه دانست و از استاندار هرمزگان خواست برای تسهیل تجارت مرزی استان تلاش کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.