تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
24
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه:

متاسفانه همچنان بر پیشانی بندرلنگه محرومیت و فقر نقش بسته است

  • کد خبر : 7819
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
متاسفانه همچنان بر پیشانی بندرلنگه محرومیت و فقر نقش بسته است
امام جمعه اهل سنت بندر لنگه گفت: متاسفانه هنوز بر پیشانی این شهرستان محرومیت و فقر نقش بسته است ، گمرک ما امروز جز ترانزیت خودرو به کشورهای همسایه نقشی در توسعه شهرستان ندارد و فقدان صنایع بزرگ تولیدی و کارخانجاتی که اشتغال پایدار ایجاد کند شدیداً احساس می شود.

به گزارش لنگه نیوز، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جوانان امروز باید با مساجدآشتی کنند ، مسجد نزد خداوند بسیار پر ارزش است و نام مسجد ۲۸ بار در قرآن ذکر شده است و تشویق جوانان به مسجد رفتن بسیار موردتاکید قرار گرفته است و فردی که خود را از مسجد دور و محروم می کند از تمامی فضائل دینی دور کرده است.

شیخ مسعود راهبر در ادامه گفت: امروز و دیروز رئیس جمهور و هئیت دولت در استان حضور داشتند و شهرستان بندرلنگه هم میزبان وزیراقتصاد بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بندرلنگه قدمت تاریخی بالایی دارد افزود: متاسفانه هنوز بر پیشانی این شهرستان محرومیت و فقر نقش بستهاست ، گمرک ما امروز جز ترانزیت خودرو به کشورهای همسایه نقشی در توسعه شهرستان ندارد و فقدان صنایع بزرگ تولیدی و کارخانجاتی کهاشتغال پایدار ایجاد کند شدیداً احساس می شود.

شیخ مسعود راهبر بیان کرد: بازار بندرلنگه امروز با تنفس مصنوعی زنده است و رونقی که در سال‌های دور بوده است امروز وجود ندارد.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه همچنین با اشاره به مشکلات محله سماچ در بارندگی ها و تبدیل این محله به دریاچه گفت: لطفا مسئولین یک باربرای همیشه این مشکل را حل کنند تا مردم عزیز و شریف محله سماچ دیگر  نگران آبگرفتگی محله و منازل خود در بارندگی ها نباشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.