تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
21

راه شهدا،راه بندگی خدا و اطاعت از ولی فقیه است/ تکریم شهدا، ادامه دهنده راه شهدا است

  • کد خبر : 7733
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
راه شهدا،راه بندگی خدا و اطاعت از ولی فقیه است/ تکریم شهدا، ادامه دهنده راه شهدا است
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: برای ایجاد فضای معنوی جامعه و حفظ و زنده نگه داشتن ارزش ها، و درخشش انسانیت، باید راه شهدا که راه بندگی و تسلیم خدا بودن است را ادامه دهیم.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در مراسم شبی با شهدا که با حضور پیکر پاک و مطهر شهید گمنام و استقبال پرشور مردم و مسئولان برگزار گردید اظهار کرد: شهدا  در طول حیات خود زندگی عاقلانه ای را برگزیدند اما در جامعه امروز، شاهد زندگی های تاجرمسلکانه هستیم، و کسانی که زندگی را بر پایه امورات مادی و مالی برگزیدند فضل و بهره ای به نام شهادت نصیب آن‌ها نمی گردد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به چهل سال مجاهدت و تلاش شبانه روزی شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی میدانست مبنای شهادت چیست و چه لذتی دارد و چهل سال از عمر با برکت خود را در کوه و صحرا ،در داخل و خارج از مرزها به دنبال این ارزش گشت، لذا ما وظیفه داریم در مقابل چنین قهرمانانی سر تعظیم فرود آوریم و شهدا و راه آنان را تکریم و تجلیل کنیم زیرا تکریم شهدا ادامه راه آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا با بیان اینکه، عقوبیت بندگی ویژگی مشترک شهدا است تصریح کرد: شهدا بنده خالص خدا بودند و به هیچ چیزی به غیر از خدا فکر نمیکردند لذا خدا هم آنها را برگزید بنابراین ما باید این ویژگی مهم و ارزشی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی با یاداوری فضای معنوی جامعه در سالهای هشت سال دفاع مقدس و روحیات معنوی در بین شهدا و رزمندگان تاکید کرد: مناجات های شبانه،نماز شب ها، زمزمه های دعاهای کمیل از اخلاص و توکل ناب شهدا بود ایا این سیره و این ویژگی در جامعه امروزی وجود دارد؟ برای ایجاد و حفظ فضای معنوی و روحیات مردم باید راه شهدا را ادامه دهیم راه شهدا، تسلیم خدا بودن،بندگی و اطاعت از ولی فقیه است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در پایان خاطر نشان کرد: با نماز های اول وقت و حضور در مساجد و حسینیه ها،حفظ حجاب و ارزش های اسلامی و حمایت و پشتیبانی از رهبری نگذارید یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.