تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
16

مسئول در تراز گام دوم انقلاب اسلامی ،اخلاق و رفتار شهداء را پیشه خود می سازد

  • کد خبر : 7365
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
مسئول در تراز گام دوم انقلاب اسلامی ،اخلاق و رفتار شهداء را پیشه خود می سازد
حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در یادواره شهدای شهرستان بندرلنگه گفت: مسئول در تراز گام دوم انقلاب اسلامی اخلاق و رفتار شهدا را پیشه خود می سازد، شبانه روز برای مردم کار می کند اهل کم کاری، مسامحه، حزب بازی دو دسته کردن مردم و منت گذاشتن بر سر آنها نیست.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در یادواره شهدای شهرستان بندرلنگه بیان کردند: برگزاری یادواره های شهداء فلسفه هایی دارد که دو مورد از مهمترین آنها عبارت است از: زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و دوم تنبه و بیدار باش شرکت کننده گان از جمله مسئولان.

ایشان افزودند: مسئول در تراز گام دوم انقلاب اسلامی اخلاق و رفتار شهدا را پیشه خود می سازد،شبانه روز برای مردم کار می کند اهل کم کاری، مسامحه، حزب بازی دو دسته کردن مردم و منت گذاشتن بر سر آنها نیست، شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهداء اینگونه مردمی بودن و ما امروز به اینگونه مسئولانی نیازمندیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت : از بدو ورودم به شهرستان در عرصه ایثارگری دو مسئله مرا رنج می داد که این دو رنج نامه همچنان باقیست.

اول عدم ثبت و ضبط خاطرات آثار و گنج های بی پایان شهدا، آزادگان جانبازان و ایثارگران که متاسفانه فقط درباره دو سه نفر از ایشان نوشته مختصری تحت عنوان کتاب در دست است و خوف از بین رفتن این گنج ها وجود دارد.

دوم وضعیت بسیار نامناسب گلزار های شهدای شهرستان مخصوصا مرکز شهرستان است که دل هر دوست دار شهداء و انقلاب را به رنج می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا بیان داشت: از مسئولان استان و شهرستان میخواهم به جد برای بنای بقعه در شان و آبرومندی برای گلزار های شهداء تخصیص اعتبار کرده و همه مسئولان شهرستان و شهر اولویت کاری خود را سامان دادن به گلزار شهداء قرار دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.