تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
14
به مناسبت هفته بسیج؛

تریبون آزاد دانشجویی در بندر لنگه برگزار شد

  • کد خبر : 7253
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تریبون آزاد دانشجویی در بندر لنگه برگزار شد
بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه  به مناسبت ۲ آذر سالروز تاسیس بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با هدف پیگیری و مطالبه مشکلات و معضلات شهری نمود.

به گزارش لنگه نیوز، این برنامه که با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه و به همت و همکاری دانشگاه های آزاد، پیام نور و دانشکده پرستاری و همچنین شهرداری و شورا اسلامی شهر بندرلنگه برگزار گردید دانشجویان و نفرات شرکت کننده به بیان نقطه نظرات خود پیرامون معضلات و دغدغه های شهر و پیگیری آن از جانب مسئولان پرداختند.

تریبون آزاد مانند دیگر بسترهای مطالبه گری بستری در جهت بازگو کردن دغدغه ها و مشکلات مردم در سطح جامعه است که در جای جای نقاط کشور با حضور دانشجویان و مردم مطالبه گر برگزار می گردد.

این تریبون در حالی به کار خود پایان داد که با وجود دعوت از مسئولان همچون فرماندار، شهردار و شورای شهر اما هیچکدام از آنها حاضر به شرکت در این برنامه و پاشخگویی جهت مطالبات مردمی به ویژه دانشجویان نشدند.

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه پیرو دعوت از مسئولان  در راستای شنیدن و پاسخگویی دغدغه های مردم و دانشجویان و عدم حضور آنان در تریبون ازاد پاسخی مناسب در راستای خواسته های مردم و دانشجویان را خواستار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.