تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
17

راه یابی ۲ نخبه قرآنی شهرستان به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

  • کد خبر : 7217
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۹
راه یابی ۲ نخبه قرآنی شهرستان به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم
احمد قباد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر لنگه از راه یابی ۲ نخبه قرآنی شهرستان به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، احمد قباد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر لنگه خاطر نشان کرد:جامعه قرآنی استان هرمزگان مفتخر به راه یابی
۶ نفر از نخبگان قرآنی استان هرمزگان به بخش فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گردیده است.

رئیس اداره اوقاف بندر لنگه گفت:سه نفر از راه یافتگان از شهرستان بندرلنگه و پارسیان می باشند که در رشته های حفظ کل نخبه قرآنی آقای علی محبی پور و خانم اعظم محمدی از پارسیان ودر رشته تفسیر فعال قرآنی خانم زینب خلیفاوی از بندر لنگه به چهل و چهارمین دوره مسابقات ملّی قرآن کریم راه یافتند.

قباد بیان داشتند: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد چرا که انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) بر پایه قرآن شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه به ارتباط با خدا نیاز دارند افزود: هر یک از نهادهای اجرایی شهرستان باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند و خیران نیک اندیش وقف های خود رو به سمت فعالیت های قرآنی سوق دهند که یکی از نیات مورد نیاز در شهرستان نیت های قرآنی می باشد وخیرین و فعالان قرآنی در جهت توسعه هرچه بیشتر آن وارد عمل شوند.

احمد قباد تاکید کرد: اگر خانه و محیطی قرآنی شود منکرها و زشتی‌ها کاهش خواهد یافت، راه ارتباط با خدا قرآن بوده و باید تلاش کرد تا سبک زندگی قرآنی در جامعه احیا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.