تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
15

اداره بنادر و دریانوردی تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد ریال را به بیمارستان شهدا بندرلنگه اهداء کرد

  • کد خبر : 7139
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
اداره بنادر و دریانوردی تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد ریال را به بیمارستان شهدا بندرلنگه اهداء کرد
طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بندرلنگه تعداد ۸ قلم از انواع تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد ریال در راستای مسئولیت اجتماعی اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان تحویل بیمارستان شهداء گردید.

به گزارش لنگه نیوز، طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بندرلنگه تعداد ۸ قلم از انواع تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد ریال در راستای مسئولیت اجتماعی اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان تحویل بیمارستان شهداء گردید.

احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه در آیین اهدا این تجهیزات به بیمارستان شهدا بندرلنگه با اشاره به ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی سازمان ها گفت: کلیه سازمان های درآمد زا و شرکت های بخش خصوصی باید نسبت به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اقدام کنند و از این اقدام اداره بنادر و دریانوردی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد.

مراد زرهی معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز ضمن تقدیر از مدیریت بنادر و دریانوردی به جهت ایفای وظیفه مسؤولیت اجتماعی گفت: امیدوارم این اقدام خیرخواهانه به دیگر صنایع ودستگاههای اجرایی شهرستان تسری و با همدلی و همیاری مسئولانه بتوانیم با کمکهایی هر چند کوچک گامی بلند در راستای ارتقای شاخص سلامت اقشار مختلف جامعه بر داشته تا هر چه زودتر ریشه بیماری منحوس از سر کشور و جهان رفع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.