تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
15

پیشرفت و توسعه بندرلنگه عزمی جدی و جهادی را می طلبد

  • کد خبر : 7057
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۱۰
پیشرفت و توسعه بندرلنگه عزمی جدی و جهادی را می طلبد
فرماندار بندر لنگه گفت: شهرداری امروز در کار خود موفق است که شورای همراه و همدل را در کنار خود داشته باشد.

به گزارش لنگه نیوز، در آئین تکریم و معارفه شهردار بندرلنگه، اظهار داشت: شهرداری امروز در کار خود موفق است که شورای همراه و همدل را در کنار خود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوب و زیر بنایی در شهرستان بندرلنگه صورت گرفته، افزود: اما شهر بندرلنگه دچار عقب افتادگی هایی در حوزه عمرانی از جمله آسفالت محلات است که این خود عزم جدی و جهادی مسئولان امور شهری را می طلبد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: در حوزه احداث پل و بزرگراه و به تازگی انتقال گاز شهری به این شهرستان پیشرفت های چشمگیری با پیگیری های مهندس جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس داشته ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: مطالبه گری از مسئولان و انتقاد از دستگاههای دولتی کار بسیار خوب و پسندیده ای است و از آن استقبال و حمایت می کنیم اما گاها برخی انتقادها به قصد تخریب است چرا که باید کارشناسانه و از روی آگاهی و بدون غرض به برخی امور پرداخت.

مهندس شیبانی بیان داشت: باید شهروندان، بخش خصوصی، معتمدین، خیرین و همه ظرفیت های موجود در این بندر به کمک شهرداری و شورا بیایند تا شاهد رونق دوباره این شهر تاریخی باشیم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: یکی از اولویت های شهرداری باید در کنار امورات عمرانی، توسعه و رونق گردشگری و توجه به نشاط اجتماعی باشد.

در ادامه نیز صفر صادقی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان به بیان قوانین مرتبط با شوراها و شهرداری ها و تعامل بین آنها در جهت پیشرفت و توسعه شهری پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.