تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
17
فرهمندنیا در آیین تودیع و معارفه شهردار بندرلنگه:

حاشیه خط قرمز شهرداری بندرلنگه خواهد بود

  • کد خبر : 7054
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۰۶
حاشیه خط قرمز شهرداری بندرلنگه خواهد بود
شهردار بندرلنگه گفت: آمادگی کامل داریم تا از همه ظرفیت های بزرگان، جوانان، نخبگان و‌ فرهیختگان استفاده کنیم و آنچه لایق این شهر تاریخی میباشد را انجام دهیم.

به گزارش لنگه نیوز، ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندرلنگه در آیین معارفه خود گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه بابت اعتماد به بنده و انتخابم به عنوان شهردار شهر تاریخی بندرلنگه و همچنین حمایت استاندار هرمزگان ، نماینده غرب هرمزگان و فرماندار بندرلنگه تشکر می کنم .

شهردار بندرلنگه ادامه داد: آمادگی کامل داریم تا از همه ظرفیت های بزرگان ، جوانان ، نخبگان و‌فرهیختگان استفاده کنیم و آنچه لایق این شهر تاریخی میباشد را انجام دهیم.

وی ادامه داد: دست یاری را به سوی منتقدان خود دراز میکنم تا با همکاری هم بتوانیم آهنگ رشد ، توسعه و پیشرفت بندرلنگه بهتر از چیزی که در گذشته بوده را ادامه دهیم.

فرهمندیا مهمترین برنامه خود را ایجاد درآمد پایدار جهت توسعه پایدار، احیا و حفظ بافت سنتی شهر ، تصویب طرح های جامع و تفصیلی و پیگیری و جذب قطعات ۵۶ هکتاری ، ۲۸ هکتاری ، ۱۸ هکتاری و ۸ هزار متری ، شفافیت و انضباط مالی ، پاسخگویی ، ساماندهی نیروهای انسانی و توجه به تخصص و کارماندی نیروهها ، پیگیری پروژهای نیمه تمام ، پیگیری پروژه های عمرانی سطح شهر ، سالم سازی محیط زیست و توجه ویژه به فضای سبز شهری و همدلی و هم افزایی جریان های تاثیر گذار در امور شهر یاد کرد .

شهردار بندرلنگه در ادامه گفت: ما میتوانیم با کمک مردم برنامه ها و راهکارهای خوبی جهت توسعه و آبادی شهرمان داشته باشیم و سعی کنیم در کمترین زمان بهترین تصمیمات را برای آینده بندرلنگه بگیریم.

فرهمندنیا ادامه داد: خودم و تمامی همکارانم در شهرداری بندرلنگه هرگز به دنبال حاشیه نخواهیم بود و حاشیه سازی را خط قرمز تیم شهرداری و مجموعه شورای شهر می دانیم.

شهردار جدید شهر بندرلنگه در ادامه وجدان کاری را سر لوحه کار خود دانست و گفت: شهرداری به عنوان سازمان و اداره ای که بیشترین تماس را با مردم دارد باید روحیه خدمتگزاری را تقویت کند و بیشتر از سایر ادارات بتواند اعتماد مرد را جلب کند.

فرهمندیا همچنین گفت: از تمام شهروندان فهیم شهر بندرلنگه و همه شهرداران پیشین تقدیر و تشکر می کنم که در این مدت از تجربیات و آموزه های این عزیزان استفاده خواهم کرد . همچنین از کلیه اعضای شورای شهر در سنوات گذشته نیز تشکر میکنم زیرا همه آنها زنجیره ای از تجربه هستند که قطعا با همکاری هم می توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

وی همچنین در ادامه از زحمات مهندس حسین زاده شهردار سابق نیز تقدیر و تشکر کرده و ادامه داد: از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی علی الخصوص نماینده غرب هرمزگان مهندس جباری ، استاندارهرمزگان مهندس دوستی ، فرماندار شهرستان مهندس شیبانی، و آیت الله رکنی ، دکتر اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان ، شیخ امینی و شیخ بهجت و همه عزیزان درخواست دارم تا دست ما را بگیرند و یاری گر ما باشند تا انشالله شهری روبه پیشرفت و توسعه داشته باشیم و امیدواریم رو سفید از عهده این مسئولیت بر بیاییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=7054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.