تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
25
یادداشت /ناصر شريفی نماينده غرب هرمزگان:

آیت الله سیدمحمدجواد حسینی رکنی پدری مهربان برای شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 704
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
آیت الله سیدمحمدجواد حسینی رکنی پدری مهربان برای شهرستان بندرلنگه

به گزارش لنگه نیوز ، ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان با ارسال یادداشتی به تحریریه لنگه نیوز نوشت: همگان به نقش علمای برجسته در وحدت مسلمانان و خنثی سازی توطئه های دشمنان اذعان دارند . مسلمانان اعضای یک پیکر واحد ، برادر و خواهر دینی همدیگر و دارای منافع و غم و شادی مشترک هستند، […]

به گزارش لنگه نیوز ، ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان با ارسال یادداشتی به تحریریه لنگه نیوز نوشت:

همگان به نقش علمای برجسته در وحدت مسلمانان و خنثی سازی توطئه های دشمنان اذعان دارند .

مسلمانان اعضای یک پیکر واحد ، برادر و خواهر دینی همدیگر و دارای منافع و غم و شادی مشترک هستند، به طوری که اگر عضوی از این پیکر واحد در هر گوشه از دنیا دچار درد و اندوه شود ، تمام پیکر و جان ، دچار درد و رنج می شود ، از این روست که وحدت مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیر زمانیست که واژه وحدت در شهرستان بندرلنگه و این استان با نام بلند آوازه عالم ربانی حضرت آیت‌الله رکنی عجین شده است . نامی مبارک و سراسر محترم برای مردم استان هرمزگان و بویژه شهرستان بندر لنگه .

نام نیک ایشان در جنوب کشور به قدری بلند آوازه است که در این خطه هرجا سخن از اتحاد و همبستگی به میان می آید به یک باره نام آیت الله رکنی در ذهن تداعی می شود . میانه روی و تاب و تحمل ایشان در امورات اجتماعی مثال زدنیست

حفظ وحدت اسلامی و پر رنگ نمودن مشترکات دینی همواره از توصیه های همیشگی این عالم دینی بوده و هست.

 امروزه با وجود شخصیت پربرکتی که قریب به چهار دهه از عمر خود را در این شهرستان سپری نموده است ، به واسطه شخصیت معنویش به حمدالله شاهد منشاء برکات زیادی برای این شهرستان هستیم.

حفظ وحدت و انسجام بین تشیع وتسنن و رفتار مساوی با آنان ، این روحانی را در قلب همگان محبوب نموده است تا جایی که مردم از خطبه های این هفته آیت الله رکنی درخصوص قانون باز نشستگی و بهره گیری از نیروهای جوان درعرصه مدیریتی وإجرائی، که برای تشریح و تبیین این موضوع، مثال خودشان را می زنند (در مثل، مناقشه نیست) و متاسفانه فردی از این مثال در امر استعفا را تعبیر سوء ،نموده است.

 این تعبیر سوء موجب شد تا مردم این شهرستان دل گیر و نگران گشته و فوج فوج به سوی بیت ایشان روانه شوند، چرا که این مردم یقین دارند که بندرلنگه بدون آیت الله رکنی صفای دل ندارد و سال های سال برای حفظ انسجام و همبستگی بیش از پیش، نیاز به حضور ارزشمند این عالم فرزانه دارند.

هم چنین از دیگر عاملین حفظ وحدت در شهرستان بندرلنگه ، همچون علامه شیخ محمد علی امینی ، شیخ بهجت و تمام علمای اهل سنت و تشیع و ائمه جمعه وجماعات خالصانه تشکر کرده و به نوبه ی خود برای این بزرگواران آرزوی سربلندی و طول عمر با برکت را از باری تعالی خواهانم و به فضل و مددالهی با راهبری ها وبهره مندی از راهنمایی های عالمانه وپدرانه این بزرگواران و همدلی ،وفاق و همبستگی آحاد مردم شریف و نجیب بندرلنگه شاهد پیشرفت، اعتلاء وسربلندی این خطه تاریخی وتمدنی باشیم.

انتها/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.