تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
19
شیخ منصور حسونی امام جماعت بندرکنگ:

روحیه جهادی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ستودنی است

  • کد خبر : 6951
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
روحیه جهادی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ستودنی است

به گزارش لنگه نیوز، شیخ منصور حسونی امام جماعت بندرکنگ در مراسم میلاد نبی اکرم و هفته وحدت گفت :به برکت دین مبین اسلام همه برادر و خواهر ایمانی هستیم. اتحاد مثال زدنی شهرستان بندرلنگه میان شیعه و اهل سنت وجود دارد حضور علمای شیعه و اهل سنت در کنار هم و در مساجد های […]

به گزارش لنگه نیوز، شیخ منصور حسونی امام جماعت بندرکنگ در مراسم میلاد نبی اکرم و هفته وحدت گفت :به برکت دین مبین اسلام همه برادر و خواهر ایمانی هستیم. اتحاد مثال زدنی شهرستان بندرلنگه میان شیعه و اهل سنت وجود دارد حضور علمای شیعه و اهل سنت در کنار هم و در مساجد های مختلف دال بر این موضوع است.

وی افزود حضور ارزشمند امام جمعه شهرستان بندرلنگه حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیلی نیا با آن روحیه انقلابی و جهادی و سرکشی از روستاهای محروم بستر خدمت آسان تر برای دولت جدید مهیا نموده که انتظار داریم شهرستان ما در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی خوب دیده شود .

وی به سابقه مراسم مولود خوانی اشاره نموده که از قدیم ایام در این منطقه همزمان با شروع ماه ربیع و ایام ولادت باسعادت خوانده میشد و دارای فضایل بسیاری است که صلوات بر حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم از برترین آنان است.

مدیر دارالقرآن بندرکنگ از حضور آگاهانه همه آحاد مردم و مسئولین ادارات در این مراسم تقدیر نمودند

در پایان به ریاست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ، دکترعبدالحمید ملک پور، توفیق اسفندیاری وحسین بحری لوح سپاس توسط امام جمعه اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.